کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خاش؛

ولایت‌مداری از ویژگی‌های خاصه حضرت فاطمه معصومه (س) بود

تفتان ما , 21 شهريور 1392 ساعت 11:27

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خاش گفت:‌ بازشناسی و بازبینی ابعاد شخصیت حضرت معصومه (س) می تواند راه درمانی بر ناهنجاری های کنونی ایجادشده در جامعه باشد.


به گزارش عصر هامون، حجت الاسلام نوروزعلی قربانی اظهار داشت:‌ بصیرت، هجرت، ولایت پذیری ، معرفت به خداوند و نیز صبر و بردباری برای عفاف و حجاب از اوصاف خاص حضرت معصومه (س) می باشد.

وی ادامه داد:‌ نباید روز دختران را فراموش کنیم و و وظیفه سنگینی که در قبال آنها به گردن ماست را از یاد ببریم، رسول مکرم اسلام برای تکریم مقام دختران و زنان بر دست حضرت فاطمه (‌س) بوسه میزد و به همه می فرمود که می بایست تکریمشان کنیم.

این مسئول در ادامه بر لزوم توجه به ابعاد مختلف حضرت معصومه (س) اشاره کرد و تصریح کرد:‌ بازشناسی و بازبینی ابعاد شخصیت حضرت معصومه (س) می تواند راه درمانی بر ناهنجاری های کنونی ایجادشده در جامعه باشد.

وی بیان کرد: مطالعه زندگی و سیره و روش حضرت معصومه (‌س) شامل نکاتی اخلاقی و تربیتی فراوانی بر همه مسلمانان است، به گونه ای که به برکت وجودی این بانوی بزرگوار، مدفن این بزرگوار به پایگاه و مرکز بزرگ نشر معارف یگانه پرستی و مکتب اهل بیت (‌ع) مبدل شده است .

وی خاطر نشان کرد : تدبر و اندیشه در حالات و بزرگی شخصیت این بانوی بزرگوار نشان می دهد شخصیت معنوی افراد نه به تناسب جنسیت، بلکه متناسب با درجات معنوی هر شخص مشخص می گردد و بر همین اساس است که این بانوی بزرگوار از جایگاه و مقام رفیع علمی و نیز درجات بالای معنویت برخوردار بوده است و به طوری که اکنون پس از گذشت قرن ها از دوران زندگی ایشان ، هنوز یاد و خاطره ای این بانوی بزرگوار همچون نگینی درخشان در دل مومنان و دوستداران واقعی آن حضرت می درخشد.

حجت الاسلام قربانی در پایان اظهار داشت : حضرت معصومه (س) در صداقت ، معنویت و تقوا می بایست الگوی دختران و زنان ما باشد .
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 42217

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/42217/ولایت-مداری-ویژگی-های-خاصه-حضرت-فاطمه-معصومه-س

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir