تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۱
پرداخت سود حاصل از فروش سوخت مرزنشینان، علیرغم ارزنده بودن با مشکلاتی روبروست .
مشکلی دیگر در "پرداخت سود حاصل از فروش سوخت"برای مرز نشینان
مشکلی دیگر در "پرداخت سود حاصل از فروش سوخت"برای مرز نشینان
به گزارش عصر هامون، این روزها شاهد تجمع بیش از حد بسیاری از مراجعین درمقابل بانک صادرات شهرستان هیرمند وسیستم خود پرداز این بانک در خیابان اصلی شهر هستیم که همین امر و صرف بیش از حد وقت به منظور دریافت نتیجه،  نارضایتی های فراوانی را برای ساکنین شهر دوست محمد وروستائیان شهرستان هیرمند به همراه دارد .

پرداخت سود حاصل از فروش سوخت مرزنشینان شهرستان هیرمند که میتوان از خدمات ارزنده در شرایط کنونی دانست متاسفانه با وجود بانکهای عامل (ملی ،کشاورزی، سپه ،پست بانک ) تنها در بانک صادرات تجمیع گردیده که همین امر موجب نارضایتی جمع کثیری از ساکنان این شهرستان مرزی شده است بطوریکه برای دریافت کارت عابر بانک چندین روز باید در نوبت باشند وهمین امر باعث گردیده تا هزینه های گزافی را در شرایط کنونی متحمل گردند .
بر همین اساس بارها شاهد ارائه خدماتی این چنینی در سطح شهرستان بوده ایم که این مورد میتوانست با تخصیص سهمیه به هریک از بانکهای عامل در سطح شهرستان ضمن کاستن بار ترافیکی جمعیت وتجمع در یک بانک خدمتی ارزنده تر را به مردم رنج کشیده این شهرستان ارائه نمود .
ضمن اینکه باید یادآورشد این مبلغ واریزی (یک میلیون ریال) در شرایط کنونی پاسخگوی گوشه ای از مشکلات مردمی که هیچگونه درامدی ندارند نخواهد بود.
این در حالیست که هفته گذشته معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان  در نشست کارگروه فروش سوخت مرزنشینان در استانداری، اظهار داشت: در زمینه فروش سوخت به مرزنشینان یک‌ سری مشکلات و معضلات در کنار موفقیت‌‌ها از ابتدای اجرای طرح تاکنون بوجود آمده است که هر چه بیشتر پیش می‌‌رویم نه‌ تنها مشکلات کاهش نمی‌‌یابد بلکه روز به روز بر آنها افزوده می‌‌شود.
لذا می طلبد تا در مرحله بعدی مدیران دلسوز وزحمت کش این شهرستان در کمیته مربوطه تدابیری اتخاذ نمایند تا مرحله دوم پرداخت سود به سایر بانکها نیز اختصاص یابد تا ضمن کاستن حجم مراجعین در یک بانک سهولت در مراجعه ودریافت به موقع این خدمت ارزنده مورد توجه قرار گیرد .
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcbsfba.rhb5wpiuur.html
منبع : ندای هیرمند
نام شما
آدرس ايميل شما