کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رابط نمایندگی ولی فقیه در امور اهل تسنن شهرستان خاش؛

اطاعت از ولی فقیه درس بزرگی بود که شهدا به ما آموختند

تفتان ما , 30 مهر 1392 ساعت 10:32

رابط نمایندگی ولی فقیه در امور اهل تسنن شهرستان خاش گفت: از وصایای موکد و مشترک همه شهدا، حفظ وحدت حول محور ولایت و تنها نگذاشتن امام راحل و پشتیبانی از ولایت فقیه بود.


به گزارش عصر هامون، مولوی یعقوب حسین بر در خصوص ولایت و وامامت با بیان این مطلب که ما در جنگ نابرابر و زمانی که با قدرت ایمان و در سایه اتحاد و حول محور ولایت فقیه در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم به خوداتکایی رسیدیم، اظهار داشت: ما در این دوران ولایت‌ مداری و بصیرت خود را به نمایش گذاشتیم.
وی در ادامه وحدت را موجب پیروزی کشور در جنگ دانست و تصریح کرد: از وصایای موکد و مشترک همه شهدا، حفظ وحدت حول محور ولایت و تنها نگذاشتن امام راحل و پشتیبانی از ولایت فقیه بود.
این مسئول با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه درس بزرگی است که شهداء به ما آموختند خاطرنشان کرد: درس بزرگی که شهداء به ما می‌آموزند، تبعیت از ولایت فقیه و رهبری است و باید مسیر شهدا را تداوم ببخشیم.
مولوی حسین بر هدف اساسی دشمنان اسلام از تحریم‌ها را از پا در آوردن ملت ایران دانست و بیان کرد: ولی دشمنان ما نمی‌دانند که قدرت عشق از قدرت تحریم بالاتر است.
وی یادآور شد: اگر بخواهیم آزاده بایستیم باید از ولایت فقیه پیروی کنیم و در همه عرصه‌ها پیرو و مطیع ایشان باشیم. تک‌تک مردم ایران باید برای حفظ ارزش‌ها با همدلی بیشتر با مسئولان، مشکلات را بر خود هموار کنند.
وی در پایان اظهار داشت: اعتقاد به ولایت و وامات در خون مردم ایران اسلامی جاری است به طوری که رژیم پهلوی نیز نتوانست این ولایت‌مداری را از مردم ایران بگیرد.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 43665

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/43665/اطاعت-ولی-فقیه-درس-بزرگی-شهدا-آموختند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir