کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار؛

تیم فوتبال جوانان چابهار قهرمان مسابقات فوتبال جوانان استان شد

چهاربهاران , 21 آبان 1392 ساعت 7:22

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار از قهرمانی تیم فوتبال جوانان شهرستان چابهار در رقابت های استانی خبر داد.


به گزارش عصر هامون، علیرضا کلانتری اظهار داشت : مسابقات قهرمانی جوانان استان به میزبانی شهرستان زاهدان با حضور هشت تیم در دو گروه چهارتیمی برگزار شد.
وی افزود: تیم جوانان چابهار در سه ماه گذشته با همکاری هیئت فوتبال شهرستان که شرایط مناسبی برای تیم مهیا نمودند، با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت نمود.
رئیس اداره ورزش و جوانان از دیدار هایی که تیم چابهار در این مسابقات داشت ، گفت: تیم جوانان چابهار توانست در اولین دیدار خود تیم ایرانشهر را با برد کمرنگ شکست دهد ، در دومین مسابقه با تیم جوانان سراوان به برتری دست یابد.
کلانتری ادامه داد: در دیدار بین تیمهای جوانان زاهدان وچابهار باتساوی یک بریک به پایان رسیدوجوانان چابهار به مرحله نیمه نهایی راه پیدا نمود.
وی بیان کرد: در مرحله نیمه نهایی ، تیم‌های جوانان چابهار و خاش رودرروی هم قرار گرفتند و سرانجام تیم جوانان چابهار موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم جوانان خاش را شکست داده و فینالیست شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: در دیدار نهایی این مسابقات تیم فوتبال جوانان چابهار با پیروزی ۳ بر ۰ با گلهای عقیل دهقانزاده ۲گل و سلیم ۱ گل مقابل جوانان کنارک موفق به کسب قهرمانی این مسابقات شد.
کلانتری در پایان از پیشکسوتان شهرستان و آقایان سلیمانی پور ، پاینده ودلیران تشکر و قدردانی کرد و افزود : در مسابقات قهرمانی استان هدایت تیم جوانان چابهار را عبدالرسول درزاده بر عهده داشت که با درایت و تلاش بازیکنان چابهار این تیم توانست در استان بدرخشد و قهرمان این مسابقات شود.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 44340

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/44340/تیم-فوتبال-جوانان-چابهار-قهرمان-مسابقات-استان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir