کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی؛

بودجه 93 جوابگوی نیازهای سیستان و بلوچستان نیست/پروژه های نیمه تمام استان به پایان نمیرسد

20 آذر 1392 ساعت 13:53

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت:پروژه های نیمه تمام استان با بودجه 93 به اتمام نمی رسد و محرومیت استان و شهرستان های محروم به قوت خودش باقی می ماند.


هدایت الله میرمرادزهی در گفت وگو با عصر هامون با تاکید بر اینکه نگاه و هدف ما در سال 93 تکمیل پروژه های نیمه تمام و پیشرفت مناطق محروم باید باشد اظهار داشت: در بودجه سال 93 نسبت به سال 92 بودجه استان افزایش داشته که بیشتر آن به بخش عمرانی استان اختصاص یافته است ولی باز هم کسری بودجه داریم و پروژه های نیمه تمام استان با این بودجه به اتمام نمی رسد و محرومیت استان و شهرستان های محروم به قوت خودش باقی می ماند.
وی افزود: ما انتظارمان از دولت تدبیر و امید این بود که با برنامه ریزی و تدبیر درست در لایحه بودجه 93  به مناطقی که پروژه های نیمه تمام دارند و محروم تر هستند و نقش گسترده ای در خلق حماسه سیاسی داشتند بیشتر توجه نماید و انتظارات مردم آنجا را بر آورده کند.
میرمرادزهی ادامه داد: پروژه های نیمه تمام استان همچنان در سال 93 به نوبه خود باقی خواهد ماند مگر اینکه دولت برای اعتبارات ملی استانی استان ها و شهرستان ها اعتبار بیشتری در نظر بگیرد تا انتظارات مردم بر اساس رای و حماسه سیاسی که داشتند بر اورده شود.
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پل ماکشید از جمله پروژه های عمرانی نیمه تمام استان است که همه ساله با وقوع بارندگی چندین تن از شهروندانمان کشته می شوند ولی به دلیل کسری بودجه امسال نیز این پروژه کامل نمی شود.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 46005

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/46005/بودجه-93-جوابگوی-نیازهای-سیستان-بلوچستان-نیست-پروژه-های-نیمه-تمام-استان-پایان-نمیرسد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir