کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین سیستان و بلوچستان؛

وزنه بردار زاهدانی نایب قهرمان مسابقات وزنه برداری جانبازان کشور شد

7 دی 1392 ساعت 7:20

مهدی کیخا با مهار وزنه 198 کیلوگرم در دسته 97 کیلوگرم ، رنکینگ خود را در جهان ثبت و بر سکوی نایب قهرمانی بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشور قرار گرفت.


به گزارش عصر هامون به نقل از پاپایا، سرپرست تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین سیستان و بلوچستان گفت: در این مسابقات ۱۰۳ وزنه بردار در ده وزن و از ۲۲ استان کشور طی ۴ روز به روی تخته رفتند وبرای اولین بار در کشور با نظارت نماینده کمیته وزنه برداری جهانی IPC که آقای دکتر عزام الزعبی از کشور اردن ، رئیس کمیته داوران جهانی در این رشته برگزار شد.
احمد صباغ اظهار داشت: استان سیستان وبلوچستان در این رقابتها با ۲ وزنه بردار در رده سنی بزرگسالان به نامهای مهدی محمود زاده در وزن ۴۹ کیلوگرم و مهدی کیخا در وزن ۹۷ کیلوگرم به همراه مربی که آقای علی رضا کیاسی دراین دوره از مسابقات حضور یافتند و توانستند یک مقام نایب قهرمانی توسط مهدی کیخا و یک مقام پنجمی توسط مهدی محمود زاده و کسب رنکینگ جهانی برای هردو ورزشکار شدیم.
وی در خصوص سطح کیفی این رقابت ها گفت: سطح این رقابتها به نسبت ادوار گذشته بدلیل نظارت مستقیم نماینده IPC و شرکت چند کشورخارجی بسیار بالابود و در سطح جهانی تدارک دیده شده بود .
احمد صباغ از ورزشکاران پیشکسوت جانباز و معلول استان سیستان و بلوچستان در رشته وزنه برداری است که افتخار سرپرستی اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور اعزامی به مسابقات مالزی و عضو کمیته فنی تیم ملی وزنه برداری کشور و دارای مدرک درجه یک کشوری از فدراسیون جانبازان و معلولین کشور به عنوان نماینده استان سیستان و بلوچستان میباشد .
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 46588

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/46588/وزنه-بردار-زاهدانی-نایب-قهرمان-مسابقات-برداری-جانبازان-کشور

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir