کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار خبر داد؛

اجرای ۳۲۰۰ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد دربندرچابهار

9 دی 1392 ساعت 8:24

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چابهار گفت : ۳۲۰۰ طرح اشتغال از ابتدای تاسیس کمیته امداد در چابهار در قالب کاریابی ، آموزش کوتاه مدت و بلند مدت فرزندان مدد جو و حرفه آموزی فرزندان دانش آموز در حین تحصیل اجرا شده است.


به گزارش عصر هامون به نقل از چهاربهاران، اردوان صابر ملاشاهی اظهار داشت : یکی از اهداف کمیته امداد کار یابی و استخدام فرزندان مدد جو با موئسسات دولتی و خصوصی است .
وی افزود : ۵۰ درصد از بیمه ای که کارفرما در طول یک سال برای فرزند مدد جو پرداخت می کند را کمیته امداد تامین می کند و مستقیماً به حساب کار فرما واریز می شود.
وی تصریح کرد : همه ساله در کمیته امداد چابهار حدود۵۰الی ۶۰ خانوار ما از پوشش امداد خارج می شوند و
به مرحله خود کفایی می رسند.
ملاشاهی بیان کرد : در حرفه آموزی و کاریابی در آموزش کوتاه مدت۵۶۲ نفر در آموزش بلند مدت۱۸۷نفر ، در حرفه آموزی ۱۴۴نفر، استاد شاگردی ۱۰۷نفر، تعامل با کار فرمایان ۸۸نفر، کاریابی ۲۲۰نفر تا پایان آبان ماه۹۲دوره کوتاه مدت۳۶نفرو بلند مدت۱۱۴نفر، حرفه آموزی۵۰ نفر و استاد شاگردی۳نفر تحقق پیدا کرده است.
رئیس کمیته امداد امام (ره) چابهار افزود : : مشاغلی که افراد تحت پوشش فرا میگیرند در دو گروه مشاغل بومی و فنی می باشد ، مشاغل بومی مثل سوزن دوزی-سکه دوزی- معرق و صدف – مروارید بافی و مشاغل فنی کارهای تاسیساتی- رایانه کار- خیاط و تعمیر لوازم خانگی است.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 46674

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/46674/اجرای-۳۲۰۰-طرح-اشتغال-مددجویان-کمیته-امداد-دربندرچابهار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir