کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار زرآباد خبر داد؛

اجرای طرح صبحانه سالم در مدارس بخش زرآباد

9 دی 1392 ساعت 8:33

شهردار زرآباد گفت:هر هفته در یک یا دو مدرسه در سطح روستاهای بخش زرآبادطرح اجرا و الگوسازی در زمینه مصرف صبحانه سالم و موثر اجرا خواهد شد.


به گزارش عصر هامون به نقل از طلوع کنارک، درویش بلوچ نیا اظهار داشت:صبحانه یکی از وعده‌های غذایی است که نقش اساسی در سلامت جسمی، فکری و آغاز فعالیت‌های روزانه کودکان و دانش‌آموزان دارد.
وی افزود: دانش‌آموزان اغلب اوقات صبح‌ها از خوردن صبحانه پرهیز می‌کنند و با شکم گرسنه به مدرسه می‌روند که این امر زیان‌های زیادی برای آنان دارد و مانع از یادگیری درس‌ها می‌شود اما صبحانه دسته جمعی سبب می‌شود آنان علاقه و تمایل بیشتری به خوردن صبحانه داشته باشند و به مرور فرهنگ می‌شود.
شهردار زرآباد ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده با نمایندگی اداره آموزش و پرورش در این بخش، دانش‌آموزان زرآبادی با همکاری شوراهای روستا و دهیاران و با استفاده از مواد غذایی پرکالری و پرانرژی و کم ضرر صبحانه‌ای سالم را در مدرسه و در فضایی صمیمی با دوستان و هم‌کلاسی‌های خود صرف می‌کنند.
بلوچ نیا گفت: پنیر، عسل، شیر، گوجه فرنگی، خیار و میوه تازه و سبزی از جمله مواد صبحانه است که در این برنامه به عنوان صبحانه از آن استفاده می‌شود و هم‌چنین طبق برنامه‌ریزی انجام شده، هر هفته قرار است در یک یا دو مدرسه در سطح روستاهای بخش این طرح اجرا و الگوسازی در زمینه مصرف صبحانه سالم و موثر صورت پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر و بخش، نمایندگی آموزش و پرورش زرآباد و دهیاران در سطح بخش اجرا می‌شود.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 46676

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/46676/اجرای-طرح-صبحانه-سالم-مدارس-بخش-زرآباد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir