کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان؛

تور گردشگری ورزشی یک روزه در زاهدان برگزار شد

2 بهمن 1392 ساعت 9:30

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان از برگزاری تور گردشگری ورزشی یک روزه با شعار مبارزه با فلج اطفال در زاهدان خبر داد.


به گزارش عصر هامون به نقل از زاهدانه، عباس سلامتی اظهار داشت: با مشارکت جمعی زیادی از علاقه مندان و ورزشکاران با هدف غنی سازی اوقات فراغت، استفاده از طبیعت، طبیعت گردی و با شعار مبارزه با بیماری فلج اطفال تور گردشگری ورزشی یک روزه در پارک ملت شهر زاهدان برگزار شد.      
وی افزود: تعداد ۳۰ نفر از علاقه مندان و ورزشکاران در محل پارک ملت زاهدان به منظور اشاعه فرهنگ ورزش و گردشگری ورزشی در این تور مشارکت داشتند.
سلامتی بیان کرد: در این تور گردشگری ورزشی، حرکات ورزشی در طبیعت برگزار شد و علاقه مندان و ورزشکاران حاضر در این تور، زمانی را نیز به کوه پیمایی و استفاده از طبیعت منطقه اختصاص دادند.
همچنین رضا جلیلوند مسوول کمیته گردشگری ورزشی هیات ورزش های همگانی سیستان و بلوچستان در جمع ورزشکاران و علاقه مندان بیان داشت: این کمیته با همکاری مسئولان هیئت ورزش های همگانی سیستان و بلوچستان به منظور اشاعه نشاط و شادابی بین قشرهای مختلف و ترویج فرهنگ ورزش و بازدید از اماکن ورزشی و اکوتوریسم استان و کشور، در طول سال تورهای گردشگری ورزشی متعددی را برگزار خواهد کرد.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 47431

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/47431/تور-گردشگری-ورزشی-یک-روزه-زاهدان-برگزار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir