کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار

اولویت برنامه های دهه مبارک فجر امسال ورزشهای آبی ساحلی است

9 بهمن 1392 ساعت 7:00

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار گفت : محوریت برنامه های ورزشی بندر چابهار در گرامیداشت دهه مبارک دهه فجر متناسب باتوجه به شرایط اقلیمی چابهار ورزشهای آبی و ساحلی است.


به گزارش عصر هامون به نقل از چهاربهاران، علیرضا کلانتری اظهار داشت : در گرامیداشت دهه مبارک فجر بندر چابهار میزبان مسابقات والیبال ساحلی جانبازان و معلولین سراسر کشور با شرکت ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.
کلانتری با تاکید بر اجرای دوباره ساحل نوردی بیان کرد : با توجه به استقبال گسترده و بی نظیر جوانان از سراسر کشور و حتی کشورهای خارجی از مریخ نوردی سالهای گذشته ،اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار برای بار سوم اقدام به برنامه ریزی و اجرای این برنامه مفرح و هیجان انگیز نموده است.
وی در ادامه ازبهره برداری دو زمین چمن مصنوعی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: زمین چمن مصنوعی روبروی دریا بزرگ با مشارکت شهرداری و اداره ورزش و جوانان و زمین چمن منطقه آزاد با مشارکت منطقه آزاد تجاری و در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.
مسابقات فرهنگی و ورزشی گوناگون به مناسبت این دهه با همکاری مسولین هیاتهای ورزشی ،جوانان و ورزش محلات برگزار می شود ، افزود : جشنواره های از مسابقات ، روخوانی قرآن ، کپگی(ورزش محلی) ، طناب کشی ، بادبادک پرانی ، والیبال ، فوتبال گل کوچک و ساحلی ، نقاشی کودکان را در زمین چمن مصنوعی برگزار خواهد شد.
کلانتری خاطر نشان کرد : رژه موتوری ، مسابقات فوتسال قهرمانی استان ، همایش پیاده روی می باشد.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 47799

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/47799/اولویت-برنامه-های-دهه-مبارک-فجر-امسال-ورزشهای-آبی-ساحلی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir