کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت دهه فجر

به موتور سواران قانونمند روستایی خاش کلاه ایمنی اهداء شد

14 بهمن 1392 ساعت 10:47

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان خاش گفت : کلاه ایمنی بهترین وسیله برای کم کردن آسیب‌های احتمالی ناحیه «سر» راکبان موتورسیکلت‌ها در هنگام بروز تصادف و حادثه است.


به گزارش عصر هامون به نقل از تفتان ما، غلام حسن نهبندانی اظهار داشت : یکی از معضلات عمده ترافیکی در شهرستان خاش ، تعداد زیاد موتورسواران است.
وی ادامه داد : آسایش و امنیت شهروندان مهم ترین دغدغه مسئولان است.
این مسئول با بیان اینکه تمام شرکت کنندگان در این طرح آموزشی به صورت رایگان کلاه ایمنی دریافت می‌کنند، تصریح کرد: کلاه ایمنی بهترین وسیله برای کم کردن آسیب‌های احتمالی ناحیه «سر» راکبان موتورسیکلت‌ها در هنگام بروز تصادف و حادثه است.
نهبندانی با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی برای تأمین سلامت رانندگان و جامعه، خاطرنشان کرد : توزیع کلاه‌های استاندارد ایمنی نقش اساسی با اثرگذاری بالا در کاهش نرخ ضریب تلفات رانندگی و ایمنی بیشتر رانندگان موتورسیکلت دارد.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان خاش در پایان طرح مذکور را در راستای کاهش سوانح و آسیب‌های جانی راکبان موتورسیکلت‌ها بسیار مهم دانست و اظهار داشت : طرح آموزش موتورسواران با استقبال خوب راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده در شهرستان خاش مواجه شده است.
در ادامه این مراسم موتور سواران به اجرای رژه موتوری پرداختند .
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 48101

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/48101/موتور-سواران-قانونمند-روستایی-خاش-کلاه-ایمنی-اهداء

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir