تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵
رئیس آموزش و پرورش شهرستان سراوان

انقلاب سرآغاز تحولات در ایران و جامعه بین اللمل شد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سراوان گفت: انقلاب ما سرآغاز تحولات عظیم و بنیادی در ایران و جامعه بین المللی شد و بخاطر همین رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان انفجار نور یاد می کند.
انقلاب سرآغاز تحولات در ایران و جامعه بین اللمل شد
انقلاب سرآغاز تحولات در ایران و جامعه بین اللمل شد
به گزارش عصر هامون به نقل از شستون، حسن نوروزی گفت: بایستی ما این دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل سومی ها یاد آوری کنیم تا قدر این نعمت و موهبت را بدانند. چرا که شکر نعمت، نعمت را افزون می کند.
وی اذعان کرد: اکنون تصمیماتی که برای این سرزمین اخذ می شود در خود این کشور گرفته می شود. نه در کشورهای بیگانه، مقاومت ملت ایران و از بین بردن طاغوت ۲۵۰۰ ساله زمینه بیداری را در جهان بیدار کرد.
نوروزی افزود: اعتماد به نفس در مردم و ایجاد خود باوری در همه زمینه باعث شد به خود اتکایی در بسیاری از موارد برسیم. انقلاب باعث برگرداندن هویت ایران اسلامی شد.هویتی که فراموش شده بود.
وی اذعان کرد: امام(ره) یک سرمایه ای را به جامعه بین الملل معرفی کرد که از یادها رفته بود و آن سرمایه، خود مردم بودند.
دستاوردهای انقلاب قابل وصف نیست، رده علمی که امروزه در آن قرار گرفته ایم ۱۵ علمی جهان است که این افتخار بسیار بزرگی است و این افتخار به دست نیامد مگر به برکت انقلاب اسلامی.
امروزه ۹۳ درصد از جامعه ایران با سواد هستند در حوزه تعلیم و تربیت توانستیم مدرسه بسازیم و معلم در آن حضور پیدا کند که این کار بزرگی است. قبل از اتقلاب فقط ۲۶ درصد از دختران می توانستند درس بخوانند و برای رفتن به مدرسه راهنمایی و متوسطه در همین شهرستان، دانش آموزان باید به مرکز استان می رفتند ولی الان در دورترین مکان دبیرستان داریم اینها همه از موهبت انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdchxznk.23n6idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما