تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۴
فرماندار مهرستان گفت: 60 میلیون مترمکعب آب در مخازن سد ماشکید ذخیره شد.
60 میلیون مترمکعب آب در مخازن سد ماشکید ذخیره شد
60 میلیون مترمکعب آب در مخازن سد ماشکید ذخیره شد
به گزارش عصر هامون به نقل از با مهرستان ،به مناسبت دهه فجر فرماندار همراه با مسئولین و معتمدین شهرستان مهرستان از سد ماشکید شهرستان مهرستان بازدید کرد.
غلامرضا خدادادی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر از انقلاب جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو و نماد سایر انقلاب های دیگر یاد کرد و خاطر نشان کرد : به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر همه کشورهای دنیا از جمهوری اسلامی ایران با احترام یاد می کنند . فرماندار مهرستان در ادامه بیان داشت : در حال حاضر۶۰ میلیون متر مکعب اب در پشت سد ماشکید جمع شده است که ذخیره قابل توجه ایی می باشد این سد در حوزه سرزمینی مهرستان وجود دارد و تمامی تلاش ما بر این است که مردم مهرستان به بهترین نحو از مزایا و منافع این سد استفاده نمایند.
وی افزود : خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم مهرستان در طول انقلاب اصلا قابل مقایسه با دوران حکومت نظام ستم شاهی نبوده و نیست چون قبل از انقلاب مردم این منطقه از کوچکترین خدمات رفاهی , اموزشی و بهداشتی محروم بوده اند اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش بی شائبه مسئولین کلیه خدمات برای مردم شریف مهرستان فراهم و مهیا گردیده است.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcbf8ba.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما