کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

الحاق شبکه بهداشت و درمان کنارک به دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر

10 اسفند 1392 ساعت 11:17

عضو شورای بخش مرکزی کنارک،الحاق شبکه بهداشت و درمان این شهرستان را به دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر خواستار شد که استاندار در این زمینه قول مساعد دادند.


به گزارش عصر هامون به نقل از طلوع کنارک،علی اوسط هاشمی با سفر به کنارک، در بازدید از طرح های عمرانی شهرستان و بیمارستان این شهر گفت:موقعیت شهرستان کنارک موقعیت استراتژیک می باشد و باید تلاش کرد که تمامی کمبودهای موجود رفع شود .

علی اوسط هاشمی همچنین در دیدار با کارکنان فرمانداری شهرستان کنارک متذکر شد: اولین شرط برای تمامی مدیران باید قانونمند بودن و قانون مداری باشد و فرمانداران را به امر جریان سازی رهنمود نمودند.

استاندار اظهار داشت : شهرستان کنارک یکی از امن ترین شهرهای استان و کشور می باشد و اگرامکان داشت دوست داشتم به تنهایی سفر می کردم.

عضو شورای بخش مرکزی نیز با توجه به ساخت بیمارستان ۲۳ تخت خوابی در شهر کنارک و تکمیل و تجهیز بودن آن گفت : با توجه به نیاز شدید مردم منطقه به امکانات پزشکی و بهداشتی امیدواریم بیمارستان مذکور هرچه سریعتر شروع به کار کند.

قاسم میرزایی در پایان الحاق شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنارک را به دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر خواستار شد که استاندار در این زمینه قول مساعد دادند.

گفتنی است:”علی اوسط هاشمی” در این سفر از سوی معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسوولان استان همراهی می شد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 49252

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/49252/الحاق-شبکه-بهداشت-درمان-کنارک-دانشکده-علوم-پزشکی-ایرانشهر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir