کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان

1840 نفر از دانشجویان استان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

24 اسفند 1392 ساعت 12:00

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: 1840 نفر از دانشجویان پسر و دختر استان سیستان و بلوچستان در چهار مرحله به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.


علی اکبر جعفری در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: 1840 دانشجو دختر و پسر از سراسر استان سیستان و بلوچستان در 4 مرحله به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این اردوها ، آشنا کردن نسل جوان و دانشجوان بسیجی با شهدا و ارزش ها و آرمان های شهدا، بازدید از مناطق عملیاتی مربوط به استان، بهره گیری از فضای معنوی دفاع مقدس، انسجام درون گروهی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی، شناسایی نخبگان و فعالین بسیج دانشجویی در قالب سفر های راهیان نور است.
جعفری با اشاره به اینکه این اردو ها از 15 تا 28 اسفند ماه برگزار می شود بیان کرد: بسته فرهنگی شامل سی.دی، کتب فرهنگی راهیان نور در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد : از دیگر برنامه های فرهنگی این اردو بازدید از یادمان های شهدا،استفاده از راویان برجسته کشور و مطرح استانی و حضور روحانیون، برگزاری نماز جماعت، ادعیه و حلقه های صالحین است.
حضور 700 دانشجوی جهادگر سیستانی و بلوچستانی در اردوهای جهادی ایام نوروز
مسئول بسیج دانشجویی استان بیان کرد: بنابر اعلام دانشگاه های استان 700 نفر از دانشجویان این دانشگاه ها در اردوهای جهادی تعطیلات نوروز سال 93 شرکت می کنند.
جعفری افزود: این اردوها به صورت پراکنده و در نقاط مختلف محروم استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهند شد.
مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لرستان گفت: دانشجویان جهادی استان از 24 اسفند تا 10 فروردین در مناطق محروم استان مستقر خواهند شد و در فعالیت های فرهنگی، اعتقادی، عمرانی، پزشکی، کشاورزی ، دامپزشکی ، مرمت و ساخت و ساز مشارکت می کنند.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 49980

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/49980/1840-نفر-دانشجویان-استان-اردوهای-راهیان-نور-اعزام-شدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir