> دستگاه های اجرایی سراوان شهادت یکی از مرزبانان گروگان گرفته را محکوم کردند | عصر هامون
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
دشمن بداند عزم ملت ایران چه شیعه و چه سنی برای پیشرفت نظام اسلامی به کوری چشم دشمنان راسخ‌تر از همیشه است.
دستگاه های اجرایی سراوان شهادت یکی از مرزبانان گروگان گرفته را محکوم کردند
دستگاه های اجرایی سراوان شهادت یکی از مرزبانان گروگان گرفته را محکوم کردند
به گزارش عصر هامون به نقل از شستون،فرمانداری سراوان،امامان جمعه تشیع و تسنن شهرستان، کلیه دستگاههای اجرایی و شوراهای اسلامی شهر در بیانیه ای مشترکی به شهادت رساندن یکی از پنج مرزبان گروگان گرفته توسط گروهک جیش الظلم را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه الراجعون

متاسفانه باخبر شدیم یکی از پنج فرزند گروگان گرفته ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

بی شک مقصر اصلی اینگونه وقایع غیرانسانی دولت هایی هستند که با حمایت های خود از گروه های تروریستی موجب رشد آنها در منطقه شده اند و نا امنی امروز در خاک همسایگان شرقی ما نتیجه سیاست های جنگ افروزانه این دولت ها در جهت پیاده سازی نقشه های شوم صهیونیستی است.

مردم استان سیستان و بلوچستان، سال‌ها و سال‌هاست که به صورت مسالمت‌آمیز و در کنار هم زندگی و در شادی هم شاد و در غم‌های یکدیگر گریسته‌اند و دشمن می‌داند که مردم این مرز و بوم تحت رهبری مقام معظم رهبری و با بصیرت و هوشیاری، هیچگاه فریب نیرنگ‌های رذیلانه صهیونیست جهانی را نخواهند خورد لذا سعی می‌نماید با حرکت‌های کور و غیر انسانی و غیر اخلاقی دست به چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای بزنند.

دشمن بداند عزم ملت ایران چه شیعه و چه سنی، چه ترک، چه فارس، بلوچ، لر، ترکمن و … برای پیشرفت نظام اسلامی به کوری چشم دشمنان راسخ‌تر از همیشه است.

لذا فرمانداری سراوان،امامان جمعه تشیع و تسنن شهرستان ، کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان، شوراهای اسلامی شهر و روستا و تمام مردم شریف شهرستان سراوان همگام با امت خداجوی ایران اسلامی ضمن التزام عملی به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و بیعت مجدد با آرمان های معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای و با روحیه استکبارستیزی از تمام امت ایران اسلامی می خواهد با حرکت علمی درمسیر آرمان های بلند شهیدان برای محقق شدن ‘ شعار اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی ‘ در جهت پیشرفت جامعه گام بردارند.

وعده خداوند مبنی بر اینکه سرنوشت هیچ قومی تغییر نخواهد کرد مگر به اراده همان قوم گویای آن است که در مقابل خواست ملت خداجوی ایران سرانجام چاره‌ای جز تسلیم برای مخالفین باقی نخواهد ماند.

«انتخاب» شهادت این مرزبان غیور را به خانواده این سرباز عزیز و ملت ایران تسلیت می گوئیم. https://www.asrehamoon.ir/vdcc10qp.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما