تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۴
فرماندار زاهدان ضمن تشریح روند ثبت نام فاز دوم هدفمندی در زاهدان گفت: مبلغ ثبت نام هر خانوار 3 هزار و 500 تومان است.
نحوه ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها برای روستائیان/ مبلغ ثبت نام هر خانوار برای ثبت نام 3500 تومان است
نحوه ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها برای روستائیان/ مبلغ ثبت نام هر خانوار برای ثبت نام 3500 تومان است
عباسعلی ارجمندی در گفت و گو با عصر هامون با اشاره به مبلغی که مردم برای ثبت نام از یارانه ها باید پرداخت کنند، اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه سازمان هدفمندی یارانه ها دفتر خدمات پستی می توانند با دریافت مبلغ 3500 تومان ثبت نام یارانه ها را برای مردم انجام دهند و اخذ مبالغی غیر از این میزان، تخلف محسوب می شود.
وی در مورد نحوه ثبت نام هدفمندی یارانه ها در روستاهای زاهدان بیان کرد: روستائیانی که به اینترنت دسترسی ندارند از کارشناسان اداره پست به روستاها مراجعه و با همکاری شوراها و دهیار روستا متقاضیان را در سایت هدفمندی یارانه ها ثبت نام می کنند.
ارجمندی تصریح کرد: افراد می توانند از 20لغایت 29 فروردین ماه سالجاری با مراجعه به سایت هدفمندی یارانه ها به نشانی www.refahi.ir مراجعه و اطلاعات اجتماعی و اقتصادی خود را ثبت کنند.
فرماندار زاهدان خاطرنشان کرد: سرپرستان خانواری که رقم اول سمت راست کارت ملی آنها از صفر تا 9 می باشد به ترتیب از 20لغایت 29 فروردین ماه می توانند نسبت به ثبت نام برای دریافت فاز دوم هدفمندی یارانه نقدی اقدام کنند.
ارجمندی افزود: افراد غیر نیازمند به دریافت یارانه نقدی در این مرحله انصراف خود را اعلام کنند و در آمد حاصله از صرفه جویی و اصلاح قیمت ها در حوزه بهداشت و درمان ، بیمه و سایر موارد حمایتی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdceeo8n.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

amir
salam
حبیب یارانه
من یارانمو میخوام و ازش نمی گذرم قیمت گازو نگاه کن آب و برقم که همینه میخوام یارانمو