تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۸
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت : خانواده‌های شهدا افتخار نظام و انقلاب هستند.
خانواده شهدا افتخار نظام و انقلاب هستند
خانواده شهدا افتخار نظام و انقلاب هستند
به گزارش عصرهامون به نقل از تفتان ما،دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه دیدار با خانواده شهید شعیب مرادزهی یکی از شهیدان ارتش ، اظهار داشت : شهدای ما برای تحقق استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت از جان خود گذشته‌اند ما نیز اگر می‌خواهیم رهرو واقعی این شهدا باشیم باید در راستای استقرار و تعمیق آرمان‌های مقدس شهدا بکوشیم.
وی ادامه داد : عزت، عظمت و اقتدار کنونی کشور و ملت ایران در تمام عرصه‌ها مرهون ایثارگری‌های مثال زدنی شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است .
دکتر هاشمی با اشاره به برکات شهدا در زندگی ما بیان کرد: هر بار که در جمع خانواده‌های شهدا حاضر می‌شویم، با انگیزه‌ای مضاعف در راه خدمت به کشور قدم بر می‌داریم.
وی افزود: اگر شهدا نبودند، در گذر زمان و در دغدغه‌های زندگی گم می‌شدیم.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد : این لطف خداست که به برکت این عزیزان هر بار که یاد آنها در دل‌های ما زنده می‌شود، حال و هوای روزهای عشق و ایثار در دل‌هایمان زنده می‌شود.
وی گفت : حرف زدن در مورد مقام شامخ شهدا بسیار سخت است چرا که به فرموده معمار کبیر انقلاب که زبان‌ها و قلم‌ها در توصیف جوانان، نوجوانان، پسران و سالخوردگان که خون پاک و سلامت خود را فدا کردند تا اسلام زنده و کشور پاینده بماند و از شر دشمنان خونخوار آزاد شود، عاجز است که این پیام امام راحل این حقیقت را روشن می‌کند که همه باید در دفاع از اسلام و انقلاب در هر منصب و جایگاهی بکوشیم.
دکتر هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: ایثار و فضل جان، مال و فرزند منزلتی است که هر شخص را توان رسیدن به آن نیست و برای رسیدن به این مقام باید راه‌ها را هموار کرد که شهدا با هموار کردن راه جاده منتهی به ایستگاه شهدا در ردیف مجاهدان فی سبیل‌الله قرار گرفتند و برای رسیدن به مقام شهادت آمادگی و شایستگی لازم را کسب کردند.
براساس این گزارش، در پایان این دیدار لوح تقدیر به پدر شهید شعیب مرادزهی اعطا شد.
گفتنی است در این دیدار که به مناسبت نزدیک شدن به روز گرامیداشت ارتش نیز برگزار شده بود جمعی از امیران ارتش، امام جمعه تشیع، رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان حضور داشتند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdci5paw.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما