کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیگیری گروگانگیری "قهرمان شمشیربازی" در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 14 ارديبهشت 1393 ساعت 11:04

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ورود این کمیسیون به پرونده گروگان گرفته شدن "حامد صداقتی" قهرمان شمشیر بازی کشورمان به منظور بررسی و پیگیری خبر داد.


به گزارش عصر هامون، علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد، به گروگان گرفته شدن "حامد صداقتی" قهرمان شمشیربازی کشورمان اشاره کرد و گفت: این موضوع در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این کمیسیون بنا دارد با ورود به پرونده مذکور موضوع را بررسی و پیگیری کند.

اضافه می‌شود؛ چهار شنبه محمد علی غفاری، حامد صداقتی(قهرمان شمشیر بازی ایران در اسلحه اپه) و مهدی حسینی(وکیل) برای سفر به چابهار با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس از تهران به راه افتادند.

در محور ایرانشهر-خاش ساعت حدود 20)چهار شنبه) ناگهان مورد حمله اشرار مسلح قرار گرفتند که بر اثر این حمله محمد علی غفاری 29 ساله به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر و پا جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر این خودرو از جمله حامد صداقتی به گروگان گرفته شدند.

سرهنگ عطار رئیس پلیس آگاهی استان سیتان و بلوچستان درباره این خبر گفت: این خودرو در شامگاه چهارشنبه توسط اشرار مسلح مورد حمله قرار گرفت و تا کنون اطلاعی از سرنوشت دو سرنشین ربوده شده در دست نیست.

انتهای پیام/ 4030


کد مطلب: 52287

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/52287/پیگیری-گروگانگیری-قهرمان-شمشیربازی-جلسه-امروز-کمیسیون-امنیت-ملی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir