کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد مردم زابل از بوی نامطبوع فاضلاب /مدیرعامل آبفای سیستان پاسخگو باشد

21 ارديبهشت 1393 ساعت 9:10

فاجعه بوی تعفن فاضلاب هیرمند شمالی زابل که این روزها با گرم شدن هوا بار دیگر سر باز کرده، دیرینه بوده و شهروندان این منطقه را به سطوح آورده است.


به گزارش عصر هامون به نقل از اوشیدا، این روزها با وجود گرم شدن هوا شاهد کوچه و برخی خیابان‌های دلزده از فاضلاب شهرستان زابل هستیم که مسئولان نیز هاج و واج به تماشای آنها نشسته‌اند.
خیابان هیرمند شمالی زابل یکی از خیابان هایی است که همیشه لبریز از آب و تعفن و بوی نامطبوع است و این هدیه مسئولان به مردم این منطقه شهر محروم است.
آب و فاضلاب هیچ اقدامی برای رفع مشکلات این منطقه انجام نداده است
یکی از شهروندان ساکن خیابان هیرمند شمالی از بوی بد و تعفن فاضلاب در این منطقه گلایه‌مند است و ادامه داد: این معضل مربوط به امروز و دیروز نیست و تاکنون نه تنها به شکل اساسی و ریشه‌ای رفع نشده بلکه هیچ خدماتی از سوی شهرداری و اداره آب و فاضلاب در این منطقه انجام نشده است.
این شهروند سیستانی ادامه داد: بهداشت رعایت نمی شود و فاضلاب همیشه مثل یک رود در خیابانها جاری است و با اینکه چند بار به اداره آب و فاضلاب مراجعه نمودیم اما جوابی نگرفتیم و کماکان این مشکلات دامنگیر اهالی این منطقه شده است.
عدم پاسخ شهرداری به مراجعات متعدد مردم این منطقه
وی از مراجعه به شهرداری بابت مرمت جداول این خیابان اشاره کرد و در ادامه افزود: چندین بار به شهرداری مراجعه کردیم ولی جواب نگرفتیم.

این شهروند افزود: پس از مراجعات متعدد به شهرداری و امور آب و فاضلاب زابل و عدم رسیدگی این دو سازمان، ساکنین این محله خود هر روز بعدازظهر اقدام به تمیز کردن جوی فاضلاب کرده تا دیگر بوی فاضلاب در فصل تابستان باعث افزوده شدن مشکلات و ایجاد ناراحتی برای اهالی منطقه نگردد.
این شهروند که نامش علی بود گفت: وقتی که برای ساخت و ساز به شهرداری مراجعه می کنیم ،این سازمان کلیه عوارض را دریافت می کند ولی زمان ارائه خدمات، نه از شهرداری و نه از آب و فاضلاب خدماتی نمی بینیم.
وی اضافه کرد: جهت آسفالت خیابان و کوچه ها هزینه پرداخت کردیم اما اقدامی از سوی شهرداری صورت نگرفته است.
این گونه مشکلات تنها مختص خیابان هیرمند شمالی این شهرستان نیست بلکه بخش وسیعی از خیابانهای زابل نیاز به رسیدگی و نگاه ویژه و اضطراری مسئولین دارد لذا امیدواریم مسئولین ذیربط (شهرداری و آب و فاضلاب زابل) در جهت رفع این مشکلات رسیدگی کرده و این مشکل را حل نمایند.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 52598

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/52598/انتقاد-مردم-زابل-بوی-نامطبوع-فاضلاب-مدیرعامل-آبفای-سیستان-پاسخگو-باشد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir