کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندارسراوان؛

شهرستان را از بن بست فرهنگی نجات دهید

1 خرداد 1393 ساعت 7:12

فرماندارسراوان در نشست روابط عمومی شهرستان گفت:روابط‌ عمومی ها باید در مسیر پیشرفت و تعالی کشور، فعال‌تر و مفیدتر عمل کنند و شهرستان را از این بن بست فرهنگی نجات دهند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از شستون،درویش نارویی فرماندار سراوان در نشست روابط عمومی شهرستان گفت: روابط عمومی ها علاوه بر اینکه وظایف مشخصی در قبال سازمان و مخاطبان مستقیم خود دارند، در قبال اجتماع نیز وظایف و مسئولیت هایی دارند که بایستی این وظایف تبیین، تشریح و عملی شود.
نارویی با اشاره به وجود پیوند عمیق روابط عمومی ها و افکار عمومی، شناخت افکار عمومی و توسعه ارتباطات مردمی را از الزامات فعالیت روابط عمومی ها ذکر و اظهار امیدواری کرد که با همکاری همه دستگاههای اجرایی و صاحب نظران در امر روابط عمومی و ارتباطات و برنامه ریزی اصولی و منسجم گام های موثر و مفیدی در جهت تقویت و ارتقای روابط عمومی ها و دستیابی به اهداف آنها برداشته شود.
وی گفت: از مسئولین روابط‌ عمومی ها این انتظار را داریم که در مسیر پیشرفت و تعالی کشور، فعال‌تر و مفیدتر عمل کنند و شهرستان را از این بن بست فرهنگی نجات دهند.
درویش نارویی اظهار داشت: شما مسئولین روابط عمومی ها باید انسانهای توانمندی باشید چون باید دو مقوله، اطلاع رسانی و متقاعد سازی افکار عمومی را در دستور کار خود قرار دهید.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 53219

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/53219/شهرستان-بن-بست-فرهنگی-نجات-دهید

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir