ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> فتح خرمشهر روز مقاومت ایثار و پیروزی است | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۸
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه پیروزی نظام اسلامی در 8 سال دفاع مقدس حاصل مقاومت تلاش رزمندگان بود گفت :فتح خرمشهر روز مقاومت ایثار و پیروزی است.
فتح خرمشهر روز مقاومت ایثار و پیروزی است
فتح خرمشهر روز مقاومت ایثار و پیروزی است
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از خط اول،آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر،آزادسازی خرمشهر را به عنوان یک پیروزی بزرگ و ارزشمند یاد کرد که رزمندگان اسلام با تلاش و مقاومت ۳۴ روزه موفق شدند خونین شهر را به دامان اسلامی بازگرداندند.
امام جمعه زاهدان اظهار داشت :باید از عملیات بیت المقدس به عنوان یک ارزش والا یاد کنیم چرا که این پیروزی برخواسته از اراده و ایمان و رزمندگان اسلام بود و این حقیقت باید برای آشنایی بیشتر نسل جوان و آینده سازان کشور بازگو شود.
وی با تاکید بر اینکه در اقتصاد نیز باید فرهنگ مقاومت را اساس کار قرار دهیم افزود :صرفه جویی و استفاده درست از امکانات و بیت المال در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی موثر باشد.
نماینده ولی فقیه به فرارسیدن مبعث پیامبر اکرم (ص) نیز اشاره کرد و گفت :پیامبر گرامی اسلام بهترین و عالمترین تقوا جهانیان و بشریت عرضه کرد و اسلام را به عنوان تنها راه نجات و کمال انسان معرفی نمود.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcjytei.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما