کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای دومین سال متوالی؛

رکابزنی جانباز کرمانی از خاش تا حرم امام خمینی(ره)

11 خرداد 1393 ساعت 9:18

در آستانه ی بیست و پنجمین سالگرد ملکوتی ارتحال امام خمینی (ره) دوچرخه سوار جانباز کرمانی با رکاب زنی از خاش تا مرقد امام خمینی(ره) با آرمانهای بلند بنیانگذار انقلاب و شهدا تجدید پیمان خواهد بست.


به گزارش سرویس ایثار و شهادت عصر هامون، در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)،دوچرخه سوار جانباز کرمانی به منظور تجدید میثاق با آرمان های بلند بنیانگذار انقلاب و شهدا و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی که نام 6 سردار شهید کشور را داراست فاصله بین خاش تا مرقد مطهر امام خمینی (ره) را رکاب خواهد زد.
رضا محمدی شاهرخ آبادی جانباز عملیات مختلف دفاع مقدس  در گفت و گو با تفتان ما اظهار داشت : به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر یس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا حرکت خود را با دوچرخه از مبدا خاش به زاهدان ، کرمان ، یزد ، اصفهان ، تهران آغاز می کنم .
وی هدف خود را از این رکاب زنی تجدید میثاق با امام شهدا و شهدای جنگ تحمیلی ، بخصوص شهدای آزادسازی خرمشهر بیان کرد و افزود : این دومین رکاب زنی من از استان سیستان و بلوچستان است .
شاهرخ آبادی بیان کرد : در مرحله قبلی از شهرستان میرجاوه با دوچرخه به کربلای معلی رکاب زدم که برخورد و میهمان نوازی و استقبال مردم استان سیستان و بلوچستان را هرگز فراموش نخواهم کرد .
این دوچرخه سوار جانباز در پایان اظهار داشت : دومین هدف از این سفر به اهتزاز در آوردن یرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که نام ۶ سردار شهید کشور که یکی شهید کیخا است ، می باشد.
برای مشاهده تصاویر اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 53837

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/53837/رکابزنی-جانباز-کرمانی-خاش-حرم-امام-خمینی-ره

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir