کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسه کارگروه سلامت ، بهداشت و امنیت غذایی شهرستان سرباز برگزار شد

12 خرداد 1393 ساعت 11:10

اولین جلسه کارگروه سلامت ، بهداشت و امنیت غذایی در سال ۹۳ در محل سالن اجتماعات فرمانداری سرباز با حضور فرماندار ، آقای دکتر سینایی ، مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرباز و سایر اعضاء تشکیل گردید .


به گزارش سرویس سلامت عصر هامون به نقل از شستون،در این جلسه در ابتداء دکتر سینایی مدیر شبکه بهداشت شهرستان سرباز با عرض خیر مقدم به حضار طی سخنان مبسوطی مسایل و مشکلات بهداشتی شهرستان و بخشها را مطرح و اعلام داشت با توجه به پتانسیل ها و امکانات بالقوه موجود ، کلیه مسئولین تلاش نمایند سطح بهداشت در ابعاد مختلف آن در منطقه ارتقاء یابد و به مطلوبیت لازم برسد و در ادامه  کارگروه گزارش کاملی از فعالیت و مشکلات در راستای کارشان دادند .
در ادامه فرماندار شهرستان سرباز با اشاره به مناسبتهای در پیش رو در خصوص جلسه کارگروه اذعان داشت که سعی بر این شود تا جلسات در تاریخهای نزدیکتر و هدفمند تر دنبال شود و مصوباتی که در این جلسات برگزار میشود با جدیت اجرایی شود .
حمیدالدین یوسفی در ادامه مصوباتی را در این کارگروه مصوب کردند و قرار بر این شد تا این مصوبات در اختیار اعضای کارگروه قرار گیرد و در جلسه بعدی در خصوص این مصوبات گزارشهایی ارائه گردد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 53955

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/53955/جلسه-کارگروه-سلامت-بهداشت-امنیت-غذایی-شهرستان-سرباز-برگزار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir