تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت :برقراری ارتباط درست با قدرتها تعامل با سران کشورها با در نظر گرفتن مصالح کشور، پروژه ایران هراسی دشمنان را درهم ریخت و کشورمان را به عنوان یک کشور خواهان صلح در دنیا معرفی کرد.
تعامل با سران کشورها پروژه ایران هراسی دشمنان را درهم ریخت
تعامل با سران کشورها پروژه ایران هراسی دشمنان را درهم ریخت
به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون به نقل از تفتان ما،حمیدرضاپشنگ  ، اظهار داشت : تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان برای حفظ حقوق ملت، از امید آفرینی دولت تدبیر و امید برای بهبود شرایط اقتصادی کشور قابل تقدیر است.
وی افزود : برقراری ارتباط درست با قدرتها تعامل با سران کشورها با در نظر گرفتن مصالح کشور، پروژه ایران هراسی دشمنان را درهم ریخت و کشورمان را به عنوان یک کشور خواهان صلح در دنیا معرفی کرد.
پشنگ با اشاره به اینکه در دولت یازدهم به مردم توجه می شود ، بیان کرد: بنای کار در دولت تدبیر و امید اداره جامعه با مشارکت همه گروه های سیاسی است تا با استفاده از استعدادهای مختلف زمینه رشد را جامعه شاهد باشیم .
وی افزود : دولت تدبیر و امید با نرمش قهرمانانه به سراغ خنثی کردن توطئه‌ها می رود و با کمترین هزینه در این زمینه حرکت می کند.
نماینده مردم خاش بابیان اینکه رسیدگی به وضعیت سلامت مردم از ویژگیهای خوب دولت آقای روحانی است، تاکید کرد: تأمین سلامت و عدالت در سلامت از اولویت‌های جدی دولت تدبیر و امید است.
وی در پایان اظهار داشت : خوشبختانه رضایت مردم از خدماتی که دریافت می‌کنند چه از نظر کیفیت و رفتاری که با آنان می‌شود و چه هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، برای دولت مهم است.
انتهای پیام /4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcjyoei.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما