ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> پنجمین کرسی تلاوت قرآن در زرآباد برگزار می‌شود | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
بخشدار زرآباد گفت: پنجمین کرسی تلاوت قرآن کریم روز پنج‌شنبه هفته جاری در مسجد جامع اهل سنت زرآباد با حضور استاد حمید شاکرنژاد قاری بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.
پنجمین کرسی تلاوت قرآن در زرآباد برگزار می‌شود
پنجمین کرسی تلاوت قرآن در زرآباد برگزار می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، مجتبی شجاعی در حاشیه جلسه کمیته فرهنگی بخش،افزود: استاد شاکرنژاد از قاریان بین‌المللی کشورمان است که در مسابقات جهانی و بین‌المللی بارها حائز رتبه و مقام شده است.
وی بیان کرد: این کرسی تلاوت با همکاری بخشداری، شهرداری و شورای شهر زرآباد تدارک دیده شده است.
بخشدار زرآباد خاطرنشان کرد: این پنجمین کرسی تلاوت قرآن با عنوان «محفل انس با قرآن و وحدت» در این دو سال گذشته است که برگزار می‌شود و مورد استقبال آحاد مردم منطقه قرار گرفته است.
شجاعی گفت: مردم در ماه مبارک رمضان به عبادت خدا، روزه‌داری و افطاری ایتام می‌پردازند و بازار افطاری و سحری دادن روزه‌داران بسیار گرم است.
وی افزود: جوانان منطقه بعد از افطار در محافل قرائت قرآن و نماز جماعت شرکت کرده و سپس در مسابقات جام فوتبال رمضان حضور می‌یابند.
بخشدار زرآباد عنوان کرد: مساجد روستاها با محوریت امامان جماعت اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و برپایی سفره برای آحاد مردم به ویژه نیازمندان می‌کنند.
شجاعی تصریح کرد: در مدت دو سه سال اخیر، حضور برترین قاریان جهان اسلام در زرآباد نشان دهنده پیشرو بودن منطقه در بحث قرآن و فرهنگ وحدت است.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcgyy9n.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما