کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مولوی سلامی:

اعمال تروریستی داعش ضرر به دین مبین اسلام است

26 تير 1393 ساعت 10:25

نماینده مجلس خبرگان در امور اهل سنت گفت:هدف اصلی دشمنان ما از حمایت گروه داعش تضعیف دین مبین اسلام می باشد.


به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون، مولوی نذیر احمد سلامی در گفت و گو با با مهرستان به جنایات و فتنه گروه داعش اشاره نمود و اظهار داشت: باید علما و صاحبان فکر و اندیشه مردم را نسبت به افکار پلید و توطئه ها و فتنه گروه داعش اگاه سازند چون اعضای این گروه افرادی تروریست و جنایتکار هستند.
وی افزود: وظیفه علما , اساتید , دانشجویان و صاحبان فکر و اندیشه می باشد که مردم را نسبت به توطئه و فتنه گروه داعش اگاه سازند چرا که اعمال تروریستی و جنایات این گروه به ضرر دین مبین اسلام است و این گروه جنایتکار دستشان به خون ملت مسلمان و مظلوم عراق الوده می باشد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان کرد: هدف اصلی دشمنان ما از حمایت گروه داعش تضعیف دین مبین اسلام می باشد و با توجه به این شرایط باید تمامی مسلمانان هوشیار باشند تا نقشه ها و توطئه های دشمنان دین مبین اسلام نقش بر اب شوند.
مولوی سلامی خاطر نشان کرد: امریکا و اسرائیل و غربی ها از ریختن خون مسلمانان و ایجاد جنگ و درگیری در کشورهای اسلامی استقبال می کنند و سعی می کنند تا اتش این فتنه ها را شعله ور تر نمایند تا از قدرت مسلمانان به هر نحوی بکاهند .
مولوی سلامی ادامه داد: وحدت و اتحاد مسلمانان مهمترین راه برای مقابله با توطئه های دشمنان دین مبین اسلام می باشد و ما مطمئن هستیم که ملت مظلوم عراق با همت و توکل به خداوند متجاوزان را از خاکشان بیرون خواهند کرد .
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 56490

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/56490/اعمال-تروریستی-داعش-ضرر-دین-مبین-اسلام

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir