ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> خودروهای داخلی توان رقابت با خارجی‌ها را ندارند اکنون زمان آزادسازی واردات نیست | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۸
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کسب برد بیشتر در گرو افزایش تولید است، گفت: خودروهای داخلی به لحاظ کیفی توان رقابت با محصولات خارجی را ندارند، از این رو هنوز برای آزادسازی واردات زود است.
خودروهای داخلی توان رقابت با خارجی‌ها را ندارند/ اکنون زمان آزادسازی واردات نیست
خودروهای داخلی توان رقابت با خارجی‌ها را ندارند/ اکنون زمان آزادسازی واردات نیست
به گزارش سرويس اقتصادي عصر هامون، سیدمحمد بیاتیان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حالت فعلی آزادسازی واردات خودرو به سود این صنعت نیست، اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز کیفیت خودروهای کشور به حد مطلوب نرسیده، به لحاظ کیفی محصولات داخلی توان رقابت با محصولات خارجی را ندارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: ابتدا باید کیفیت محصولات داخلی را افزایش دهیم تا فضا برای حضور خودروهای خارجی در کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: در غیر این صورت صنعت خودروسازی با زیان‌های جبران‌ناپذیری مواجه خواهد شد.

بیاتیان با تاکید بر این که سوددهی هرگز در گران‌فروشی رخ نمی‌دهد، گفت: یکی از اصول بازار توجه به این نکته است که سود بیشتر در تولید بیشتر است، از این رو زمانی که مردم محصولی را بپسندند و اقدام به خرید آن کنند، هم تیراژ تولید بالا می‌رود و هم سود بیشتر نصیب خودروساز می‌شود.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcj8mei.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما