کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش؛

روز قدس روز محکومیت جنایات همه مستکبران است

2 مرداد 1393 ساعت 10:37

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: روز جهانی قدس روز محکومیت جنایات همه مستکبران است و مردم جهان اسلام باید ثابت کنند که فلسطین تنها نیست.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون،مولوی محمدعلی شهنوازی در خصوص روزقدس در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، اظهارداشت: جهانیان و به ویژه دشمنان ایران اسلامی در روز جهانی قدس امسال(جمعه ۳مردادماه )، نیز با مشاهده پاسخ عملی و دندان شکن ایرانیان به همه فتنه‌ها و پیام‌های یأس‌ آفرین و لبیک به خواسته‌های مقتدای خود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی روز قدس، یکبار دیگر انگشت حیرت به دهان خواهند بود.
وی ادامه داد: روز قدس، روز توجه جهان به ظلم سازمان یافته در فلسطین و خطر دامنه‌دار آن برای تمامی جهان است.
مولوی شهنوازی تصریح کرد: روز جهانی قدس نماد جاودانگی استکبار ستیزی و روز نمایش روح آزادی خواهی مردم مسلمان ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان در مقابل بر اردوگاه ایادی استکبار جهانی است.
امام جمعه اهل سنت خاش در ادامه با اشاره و تاکید به حضور پرشور مردم خاش در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت:‌ راهپیمایی روز قدس به عنوان سرمایه ای برای جهان اسلام و محملی برای وحدت مسلمانان جهان تبدیل شده است.
وی در پایان با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که فرمود: اگر هر کس یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد، خاطرنشان کرد: توجه تمام مسلمین باید به این مسجد و این شهر، مبارزه با صهیونیسم و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین باشد که اگر این چنین شود ریشه های سست این حکومت غاصب نابود خواهد شد. 
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 56942

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/56942/روز-قدس-محکومیت-جنایات-همه-مستکبران

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir