تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۵
فرمانده انتظامی زاهدان از دستگیری سارق مسلح موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.
سارق مسلح موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در زاهدان دستگیر شد
سارق مسلح موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در زاهدان دستگیر شد
به گزارش سرویس انتظامی عصر هامون به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، غلامرضا جعفری گفت: در پی وقوع سرقت از موسسه مالی و اعتباری فرشتگان زاهدان در ماه گذشته با توجه به اهمیت موضوع چند اکیپ از ماموران بررسی موضوع را در دست بررسی قرار دادند.
فرمانده انتظامی زاهدان افزود: پس از وقوع سرقت ماموران با اقدامات گسترده تخصصی، سرکشی از مناطق آلوده و کنترل محل تردد سارقان را به طور نامحسوس در دستور کار خود قرار دادند.
این مسئول تصریح کرد: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی هویت یکی از سارقان را که از اتباع بیگانه غیرمجاز است، شناسایی کردند.
وی با اشاره به کنترل نامحسوس محل تردد این سارق گفت: صبح امروز ماموران این سارق را در سطح شهر مشاهده کردند که متهم به محض رویت ماموران اقدام به فرار کرد.
جعفری ادامه داد: ماموران پس از تعقیب و گریز به صورت پیاده موفق به دستگیری این متهم شدند و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه سلاح کمری و مقادیری مهمات مربوطه را کشف کردند و متهم را برای بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.
فرمانده انتظامی زاهدان تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی به سرقت 13 میلیون و 800 هزار تومان از موسسه مالی و اعتباری فرشتگان زاهدان با همدستی یک تن دیگر اعتراف کرد و اقدامات تخصصی برای دستگیری همدست او همچنان با جدیت ادامه دارد.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdchzznm.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

راشدی
خسته نباشی پلیس زحمت کش