کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان زاهدان معرفی شدند

13 مرداد 1393 ساعت 9:17

رئیس هیات فوتبال شهرستان زاهدان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان زاهدان به دلیل استقبال گسترده چند روز بیشتر از موعد مقرر زمان برد و با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ،محمد اکبری در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : مسابقات فوتبال جام رمضان شهرستان زاهدان به دلیل استقبال گسترده،از اول ماه رمضان تا 10 مرداد ماه ادامه داشت .
وی گفت : در این مسابقات 87 تیم حضور داشتند که در گروه محلات 61 تیم و در گروه ادارات 27 تیم به مدت 40 شب در سالن ورزشی شهید فهمیده مجموعه 17شهریور زاهدان به رقابت پرداختند.
اکبری افزود: در فینال این رقابتها تیم سن سون با برتری 3 بر1 مقابل عینک هستی به مقام قهرمان رده باشگاها و دستجات آزاد رسید و تیم های عینک هستی و آیدا به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی بیان داشت : در رده ادارات نیز تیمهای ،نیروی انتظامی،بیمارستان پیامبر اعظم (ص) وپدافند نیروی هوایی به عناوین اول تا سوم دست یافتند.
رئیس هیات فوتبال شهرستان زاهدان در پایان اظهار داشت: از اهداف برگزاری مسابقات فوتسال در ماه مبارک رمضان ایجاد شور و نشاط و پر کردن اوقات فراغت جوانان در این ماه و همچنین استعدادیابی و شناسیایی جوانان مستعد و معرفی آنان به باشگاهای برتر سطح استان و حضور در تیم فوتسال منتخب استان جهت شرکت در مسابقات لیگ دسته یک کشور نام برد.
انتهای پیام/ 4382


کد مطلب: 57502

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/57502/تیم-های-برتر-مسابقات-فوتسال-جام-رمضان-زاهدان-معرفی-شدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir