کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان سراوان؛

اصحاب رسانه ها از ارکان چهارگانه دموکراسی در هر جامعه هستند

21 مرداد 1393 ساعت 9:23

درویش نارویی گفت: آفتی که اصحاب رسانه را دچار مشکل می کند جناح بازی هاست که خبرنگاران را از وظیفه ذاتی خواهد کرد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از شستون، طی مراسمی با حضور مسئولان و اصحاب رسانه سراوان، آئین روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه در سراوان برگزار شد.
فرماندار شهرستان سراوان در این مراسم با اشاره به اینکه اصحاب رسانه ها یکی از ارکان چهارگانه دموکراسی در هر جامعه هستند گفت: خبرنگاران با نقد سازنده و روشنگرانه می توانند مسیر حرکت مسئولین را تصیح کنند.
درویش نارویی گفت: خبرنگاری شغل ارزشمندی است که اگر کسی قدر این جایگاه را بداند و با این نگاه پا به این عرصه بگذارد بدانید مهمترین اثر این دیدگاه آگاهی بخشی است چرا که یک خبرنگار می تواند دیدگاه یک جامعه را تغییر و تصحیح نماید.
وی افزود: خبرنگاران دیدبان جامعه هستند و خبرنگاری می تواند در این عرصه موفق باشد که بدون جانب داری از هیچ حزب، گروه و گرایشی بتواند واقعیت ها را به تصویر بکشد و بدون هیچ گونه وابستگی دست به قلم بردار و امانتدار جامعه باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: آفتی که اصحاب رسانه را دچار مشکل می کند جناح بازی هاست که خبرنگاران را از وظیفه ذاتی خود دور می کند زیرا در صورت صادقانه عمل نکردن در این عرصه باعث خواهد شد مردم از آنها سلب اعتماد کنند.
نارویی گفت: سفیران زیادی هستند که در جامعه دچار یاس و وارونه نشان دادن حقایق در جامعه هستند که خبرنگاران با توجه به رسالتی که بر عهده دارند با تیغ بران قلم خود باید حقایق را به تصویر بکشند که البته این وظیفه بسیار سختی است.
نارویی با اشاره به اینکه باید در اخبار حرمت ها حفظ شود تصریح کرد: در شهرستان سراوان فعالیت های خوبی انجام شده است که باید این فعالیت ها در سطح جامعه انعکاس داده شود.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 58023

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/58023/اصحاب-رسانه-ارکان-چهارگانه-دموکراسی-جامعه-هستند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir