کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش زابل خبر داد؛

امضاء تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و آموزش و پرورش زابل

26 مرداد 1393 ساعت 20:40

کیانی افضلی گفت: با امضاء این تفاهم نامه دو طرف متعهد می شوند که همکاری های متقابلی در زمینه های فرهنگی با یکدیگر داشته باشند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا،منصور کیانی افضلی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش زابل یکی از بارزترین برنامه های آموزش و پرورش را پروژه مهر عنوان کرد و از تعامل و همکاری خوب شهرداری و شورای شهر زابل در خصوص مسائل فرهنگی با آموزش و پرورش تقدیر کرد.
مدیر آموزش پرورش زابل با توجه به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید خواستار همکاری بیشتر شورای شهر و شهرداری در خصوص ایجاد فضای سبز در مدارس و آسفالت کوچه ها و معابر منتهی به مدارس و خط کشی معابر پیاده و نصب سرعت گیر شد.
وی از امضاء تفاهم نامه بین آموزش وپرورش وشورای اسلامی شهر خبر داد و به امضاء تفاهم نامه بین شهرداری و آموزش و پرورش اشاره کرد.
کیانی افضلی گفت: با امضاء این تفاهم نامه دو طرف متعهد می شوند که همکاری های متقابلی در زمینه های فرهنگی با یکدیگر داشته باشند .
وی بیان داشت: شهرداری و شورای شهر هم اعلام کرده اند که با تمام توان تلاش خواهند نمود تا آموزش و پرورش را کمک و یاری رسانند چر ا که آموزش و پرورش پویا و کارآمد نتیجه اش جامعه موفق را بدنبال دارد.
گفتنی است، تفاهم نامه همکاری در 3برگ تنظیم و به امضاء رییس شورای شهر زابل رسید.
انتهای پیام/4382

 


کد مطلب: 58316

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/58316/امضاء-تفاهم-نامه-همکاری-بین-شهرداری-آموزش-پرورش-زابل

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir