کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش ،

مراسم تجلیل از آزادگان خاش برگزار می شود

27 مرداد 1393 ساعت 13:08

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش از برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان خاش خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون،محمدرضا قلندرزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آزادگان فرمودند: شما ذخیره بزرگ الهی و ثروت بزرگ انسانی هستند که در دست دشمن نظام بودند.
وی افزود: امیدوار هستیم دولت بتواند از این سرمایه های گرانبها به بهترین صورت بهره لازم را برای پیشرفت و تعالی ایران ببرد.
قلندرزهی تصریح کرد: آزادگان و آزادمردان در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی و نیز پایداری و استقامت در این دوران اسارت در حقیقت همه ی عمر خود را در راه این مهین عزیز فدا کردند و ما امروز امینت و آسایش خود را مدیون جانفشانی ها و ایثارگری های این عزیزان هستیم.
وی بر ضرورت گرامیداشت این روز در ایران اشاره کردو گفت: آزادگان با ایثار و از خودگذشتگی جان خویش را در راه دفاع از خاک این کشور گذاشته و ضرورت دارد از این آزادمردان در همه ی سال ها تجلیل و تقدیر گردد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش ادامه داد: در تداوم طرح پویای سپاس و به جهت قدرشناسی از شهداء و ایثارگران در فاصله زمانی ۲۴ مرداد لغایت ۸ شهریور با مشارکت ۱۵ تیم با همکاری سایر ادارات و دستگاه های اجرای سطح شهرستان برنامه دیدار از خانواده های شهداء و ایثارگران در این شهرستان همزمان با سایر نقاط کشور برگزار می گردد.
وی با اشاره به برنامه های سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی، بیان کرد: به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرفراز به میهن اسلامی و به منظور نکوداشت این روز تاریخی و تجلیل از الماس های درخشان و نمادهای صلابت و مقاومت طی مراسمی در فرمانداری از آنان تجلیل خواهد شد و نیز تعدادی از آزادگان در خطبه های نماز جمعه سخنرانی خواهند داشت.
قلندرزهی در پایان آزادگان را نماد مقاومت و مایه عزت و افتخار ایران اسلامی دانست و اظهار داشت:‌ایثارگران و آزادگان مایه آبروی مسلمانان هستند و خانواده های این قهرمانان با شکیبایی و صبر و دور بودن از خانواده خود باید مورد توجه ویژه آحاد مردم جامعه باشد.
انتهای پیام/4382

 


کد مطلب: 58372

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/58372/مراسم-تجلیل-آزادگان-خاش-برگزار-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir