کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسه ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی در چابهار برگزار شد+ تصاویر

17 شهريور 1393 ساعت 13:46

جلسه ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی به منظور ساماندی و روشن ساختن وضعیت ساکنین این محل ها در چابهار برگزار شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از چهاربهاران، فرماندار ویژه چابهار در جلسه ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی اظهار داشت: باید این پدیده را پذیرفت و به آن به عنوان واقعیت روبروی ما فکر کرد.

وی افزود: قوت قهری کارساز نیست می بایست بصورت نرم افزاری اقداماتی انجام داد.

شهردار بندر چابهار در ادامه جلسه گفت: سکونتگاه غیررسمی با مشکلات متعدد اجتماعی،اقتصادی و در بخش مسکن، کیفیت پایین مساکن،همجواری با کاربریهای ناسازگار با محیط سکونت رو به رو است.

دادکریم بلوچ اظهار داشت: یکی از مهم ترین دست آوردهای طرح ایجاد گرایش مثبت به موضوع سکونتگاههای غیررسمی در سطوح مختلف بخش عمومی بوده است.
وی مسائل مربوط به سکونتگاه‌های غیررسمی را چندوجهی دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی و مدیریت شهری با همکاری یکدیگر مسایل مربوط به این محدوده ها را باید پیش ببرند.

بلوچ خواستار مشخص شدن و ضعیت و اجرایی شدن روند سکونت گاههای غیر رسمی شد و بیان کرد: باقی مانده اراضی ۲۰۰۰ هکتاری به شهرداری تحویل شود تا بتوان وضعیت این سکونت گاه های غیر رسمی بخصوص محله جنگلوک و بافت فرسوده شهر حل شود.

این جلسه با حضور معاونت وزیرراه و مسکن و شهر سازی و معاونت عمرانی استانداری و معاونت سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان، شهردار بندر چا.بهار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر چابهار برگزار شد.

معاونت وزیر راه و مسکن نکاتی در خصوص توانمندی ها و استعدادهای منطقه چابهار گفت و اعلام نمود: درامد کلیه منابع دولتی مربوط به منطقه را برای خود منطقه صرف نمایند و حتی از بیرون نیز منابعی را تزریق نمایند.

عبدلملکی افزود: تمام مدیران با نگاه بلند با برنامه با افق که چابهار را ۱۰  پله به بالا ببرد و با این نگاه مدیریت و برنامه ریزی نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ۱۰هکتار از اراضی دولت را جهت سامان بخشی بحث جنگلوک تخصیص خواهند داد.

..

 

..

انتهای پیام/4382


کد مطلب: 59293

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/59293/جلسه-ساماندهی-سکونت-گاه-های-غیر-رسمی-چابهار-برگزار-تصاویر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir