> ساخت مستند شهید موسی‌نوری قلعه‌نو در زابل کلید خورد | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
مسئول گروه منتظران شهادت گفت: در آستانه سالگرد شهادت دادستان زابل ساخت مستند شهید موسی‌نوری قلعه‌نو در زابل کلید خورد.
ساخت مستند شهید موسی‌نوری قلعه‌نو در زابل کلید خورد
ساخت مستند شهید موسی‌نوری قلعه‌نو در زابل کلید خورد
به گزارش سرویس ایثار و شهادت عصر هامون ، محمد جلیلی کارگردان این مستند و مسئول گروه منتظران شهادت در گفت و گو با خبرنگار دادمردان در تشریح این مستند اظهار داشت: تصویربرداری این فیلم 2 روز طول کشید و مدت زمان آن 3 ساعت است که در شبکه های مختلف سیما در زمان های متفاوت پخش می شود.
وی ادامه داد: در این مستند بر بازسازی صحنه ترور شهید نوری و همراهش شهید مهدی مرئی با خانواده، همکاران و دوستان شهید مصاحبه شده است.
جلیلی افزود: روز پنجشنبه جهت مصاحبه و بازسازی صحنه ترور وارد زابل شده و پس از بازسازی صحنه مصاحبه ای با حجت الاسلام حمید رضا بندانی رییس دادگستری زابل، ابوالفضل نجفی دادستان زابل و همکاران شهید نوری انجام دادیم.
کارگردان مستند دادستان زابل تصریح کرد: عصر جمعه در دیداری با خانواده شهید نوری ضمن گفت‌وگو با آن‌ها با خصوصیات اخلاقی شهید بیشتر آشنا شدیم.
وی عنوان کرد: شهید نوری به عنوان شهید شاخص سال 93 شناخته شده است و این مستند در سالروز شهادت شهید نوری و همراهش اکران خواهد شد.
به گزارش عصر هامون، شهید نوری به همراه راننده‌اش به هویت مهدی مرئی ساعت 7 و 45 دقیقه در 15 آبان سال 92 عازم محل کارشان بودند که رو به روی بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل از سوی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو مورد تیراندازی قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcdzo0k.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما