تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر این اطلاعات که بخشی از سازمان اطلاعات پاکستان از تروریست‌ها حمایت می‌کند درست باشد، تاثیر مخربی بر روابط دو جانبه ایران و پاکستان خواهد داشت.
پاکستان حق همسایگی را به جا نمی‌آورد/ تخریب روابط دو جانبه ایران و پاکستان در صورت حمایت سازمان اطلاعات این کشور از تروریست‌ها
پاکستان حق همسایگی را به جا نمی‌آورد/ تخریب روابط دو جانبه ایران و پاکستان در صورت حمایت سازمان اطلاعات این کشور از تروریست‌ها
به گزارش سرويس سياسي عصر هامون، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به عملکرد کشور پاکستان در قبال جمهوری اسلامی ایران گفت: پاکستان حق همسایگی را به جا نمی‌آورد.

وی افزود: متاسفانه پاکستان پناهگاه تروریست‌هایی شده که در داخل خاک ایران عملیات ایذایی انجام می‌دهند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اگر این اطلاعات که بخشی از سازمان اطلاعات پاکستان از تروریست‌ها حمایت می‌کند دقیق و درست باشد، تاثیر مخربی بر روابط دو جانبه ایران و پاکستان خواهد داشت.

بروجردی در پایان گفت: امیدواریم شاهد تغییر مواضع دولت پاکستان، سازمان اطلاعات و ارتش این کشور باشیم.

اضافه می‌شود؛ سفیر پاکستان در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار شد و وزارت خارجه کشورمان خواستار جلوگیری از تردد گروه‌های تروریستی از پاکستان برای حمله به مرزبانان ایرانی شد.

گفتنی است، روز گذشته نیز پاکستان، سفیر جمهوری اسلامی ایران را احضار کرده بود.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdca6yni.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما