کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

12میلیارد تومان؛اعتباری عجیب برای یک میدان در زاهدان!!

5 شهريور 1392 ساعت 10:58

شهردار زاهدان گفت: هزینه ای بالغ بر 12میلیارد تومان برای ساخت پروژه میدان سربازان گمنام امام زمان(عج) در نظر گرفته شده است.


به گزارش خبرنگار عصر هامون، میدان سربازان گمنام امام زمان (عج) منطقه زیبا شهر زاهدان که شهردار زاهدان وعده ساخت آن را  در مهر ماه سال گذشته داده بود پس از کلنگ زنی تنها تابلوی آن بر روی زمین نصب شد تا همه بداند این زمین خاکی یک میدان است.
شهردار زاهدان در گفتگو با خبرنگار عصر هامون گفت: عجله ای برای تکمیل پروژه میدان سربازان گمنام نیست ممکن است این پروژه بیست سال دیگر هم طول بکشد.
اسماعیل حسین زهی افزود: هزینه ای که برای ساخت این پروژه در نظر گرفته شده است 12.000.000.000 ( دوازده میلیارد ) تومان است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار عصرهامون" که این طرح چه زمانی افتتاح می شود؟" اظهار داشت: تمام بودجه شهرداری در کل سال ۱۲ میلیارد تومان نیست و شهرداری اینقدر در آمد ندارد که این پروژه به این زودی ها افتتاح شود و همچنین عجله ای برای تکمیل این پروژه هم وجود ندارد ممکن است این پروژه بیست سال دیگر هم طول بکشد.
به گزارش عصر هامون،منطقه زیبا شهر یکی از مناطق نوپای شهرستان زاهدان می باشد که برای پیشرفت و آبادانی نیازمند تسریع در انجام پروژه ها و طرحهای عمرانی می باشد اما کندی انجام طرحها دراین منطقه باعث شده است علی رغم احداث خانه های زیبا و تازه تاسیس از سوی مردم چهره این منطقه نامناسب باشد .
این پروژه ی میلیاردی شهرداری در حالیست که حتی برخی از مناطق شهرستان زاهدان از داشتن فضای سبز و حتی آسفالت مناسب نیز محروم هستند ، ورودی های شهر نماد مشخصی ندارد و تنها یک زمین خالی را در مقابل چشمان گردشگران و مسافران به نمایش می گذارد، آن وقت صرف هزینه میلیاردی تنها برای یک میدان در این شهرستان جای بسی تامل است.
هر چند کندی اجرای طرح ها تنها مربوط به این منطقه نیست بلکه همیشه با اینگونه مشکلات مواجه هستیم چرا که اغلب اول کلنگ ها بر زمین زده می شود و سپس به دنبال تامین بودجه و اعتبارات می روند، مسلما مردم انتظار دارند اگر کلنگی بر روی زمین زده می شود بعد از گرفتن مراسم تشریفاتی شاهد شروع کار و پیشرفت سریع در انجام طرحها باشند اما متاسفانه این مهم به ندرت تحقق می یابد.
به هر حال امیدواریم مسئولین محترم ، هرچه زودتر نسبت به اینگونه اقدامات وارد عمل شوند .
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 6112

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/6112/12میلیارد-تومان-اعتباری-عجیب-یک-میدان-زاهدان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir