کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار:

چابهار میزبان مسابقات لیگ والیبال ساحلی کشور خواهد بود

20 آبان 1393 ساعت 11:14

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار گفت: مسابقات والیبال ساحلی کشور در سواحل جنوب و شهرستان چابهار در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، لعل بخش امیری در گفت و گو با چهاربهاران، ورزشهای آبی ساحلی را اولویت اول این اداره عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه موقعیت ممتاز شهرستان چابهار در همجواری با دریا، اجرای ورزشهای آبی ساحی در اولویت کاری اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار خواهد بود.
وی هدف از برگزاری ورزشهای ساحلی را فراهم نمودن زمینه برای مطرح شدن چابهار بعنوان قطب بازیهای ساحلی کشور عنوان کرد و افزود: با  برنامه ریزی هایی که در مدیریت گذشته انجام شده و ادامه نیز به این مهم خواهیم فراهم نمودن زمینه های اولیه برای برگزاری بازیهای ساحلی و آبی و گسترش آن  در شهرستان چابهار از مهم ترین برنامه های ما است.
امیری احداث دهکده ورزشهای آبی ساحلی را در چابهار گامی مهم برای توسعه منطقه دانست و تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی ساحلی و آبی از قبیل مسابقات کشوری راه و زمینه را برای گام برداشتن در مسیر توسعه ورزشهای آبی منطقه با هدف ایجاد دهکده ورزشهای آبی ساحلی باز خواهد کرد.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 61240

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/61240/چابهار-میزبان-مسابقات-لیگ-والیبال-ساحلی-کشور-خواهد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir