تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۸
در تازه‌ترین عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی، 7 صهیونیست به هلاکت رسیده و 13 تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش سرويس بين الملل عصر هامون، شبکه خبری المیادین از تیراندازی در یک کنیسه در هارنوف قدس اشغالی خبر داد.  بر اساس این گزارش در این حمله 5 صهیونیست کشته و 13 نفر دیگر زخمی شده اند.  


در این عملیات همچنین دو فلسطینی عامل حمله، به شهادت رسیدند.

پلیس رژیم صهیونیستی برای تعقیب مهاجم سومی که گفته می‌شود در عملیات در غرب شهر اشغالی قدس شرکت کرده از یک فروند بالگرد کمک گرفته است.  در این حمله پنج صهیونیست به هلاکت رسیدند و سیزده صهیونیست دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی در پی این حمله، در قدس اشغالی آماده باش کامل اعلام کرده است.
 
همچنین پایگاه فلسطین الان گزارش داد که فریادهای تکبیر از مساجد منطقه تخریب شده خزاعه در شرق شهر خان یونس در نوار غزه پس از شنیدن عملیات استشهادی در بیت المقدس بلند است.
 
پايگاه اينترنتي اسرائيلي روتر نت اعلام کرد یکی از سران برجسته حزب راستگرای شاس در بین زخمی شدگان حمله استشهادی است. 
 
 
شبکه المیادین نیز گزارش داد که نگرانی شدیدی در میان محافل اسرائیلی درپی این عملیات استشهادی بوجود آمده است. این شبکه به نقل از شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی اقدام به برپایی ایست بازرسی و نیز استقرار گسترده در این مکان‌ها کرده اند.
 
العربیه نیز گزارش داد حال یکی از زخمی شدگان صهیونیست وخیم اعلام شده است. 

وزير جنگ رژيم صهيونيستی نیز که در پی این عملیات سفر خود را به قدس اشغالی لغو کرده بود، برای ارزيابی اوضاع پس از حمله امروز در قدس اشغالی جلسه اضطراری تشکيل داده است. 

در حال تکمیل...

انتهای پیام/ 4030
https://www.asrehamoon.ir/vdce7e8p.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مرتضی
الحمدلله رب العالمین خداراشکر که بالاخره چن تا از اسراییلیهای خدا نشناس وکودک کش به درک واصل شدن خدا اینارو از روی کره زمین محو کنه ....الهی امین