ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> دلسردی ورزشکاران مدال آور مسابقات تفنگ بادی از کم توجهی ها | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹
ورزشکاران مدال آور مسابقات تفنگ بادی از کم توجهی مسئولین نسبت به این ورزش ابرز ناراحتی نمودند.
دلسردی ورزشکاران مدال آور مسابقات تفنگ بادی از کم توجهی ها
دلسردی ورزشکاران مدال آور مسابقات تفنگ بادی از کم توجهی ها
به گزارش ورزشی عصر هامون، دو تن از ورزشکاران مسابقات تفنگ بادی در گفت و گویی با خط اول از بی توجهی مسئولین تربیت بدنی اداره کل ورزش جوانان استان سیستان و بلوچستان ابراز ناراحتی و گلایه نمودند که در ذیل می خوانیم:
حجت الله پودینه در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر، مقام دوم کشوری مسابقات تفنگ بادی چهار مرحله ایی آزاد کشوری را کسب نموده. وی می گوید: از سال ۹۱ به این ورزش روی آوردم همه هزینه ها از جمله لباس و سلاح را با هزینه خودم تهیه می شود که برایم بسیار سنگین است مثلا هزینه لباسم نهصد هزار تومان می باشد و این هزینه را با کار کردن تهیه می کنم.
او می گوید: مسئولان سازمان تربیت و ورزش استان هیچ حمایتی از قهرمانان استان ندارند و از بنده به عنوان یک قهرمان هیچ گونه حمایتی نکرده اند دریغ از یک لوح تقدیر
این ورزشکار جوان می گوید : وقتی بی توجهی مسئولین را دیدم از ادامه مسابقات ناامید شده بودم که با امیدواری های رئیس هیئت تیراندازی استان سرهتگ رضا هراتی دوباره بازگشتم.
وی ادامه داد : هیچ انگیزه ای ندارم که به رتبه های بالاتر فکر کنم حتی خانواده هایمان نیز از این بی توجهی ها گلایه مند هستند.
حجت پودینه از اینکه رئیس هیئت تیراندازی استان به منزلشان رفته بود ابراز خوشحالی نمود و گفت :اینکار آقای هراتی برای من و خانواده ام بسیار ارزش داشت ولی متاسفانه خیلی ازمسئولین استانی حتی همین تشویق از نظر روحی و ذهنی را هم به ما نمی دهند.
به پای صحبت مهدیه علیزاده یکی دیگر ازجوانان شایسته زاهدانی در رشته تفنگ بادی می نشینیم که از سال ۹۲ فعالیت خود را در این رشته آغاز کرده است این ورزشکار ۱۷ ساله دانش آموز سال سوم رشته ریاضی دبیرستان دخترانه شاهد زاهدان است که توانست در مدت کوتاهی به تیم ملی راه یابد.
وی می گوید : در استان در مسابقه بسیج چابهار برای قهرمانی استان مقام اول و مدال طلا را گرفتم ، در هفته بسیج در زاهدان مقام اول حکم قهرمانی را بدست آوردم ،در سال ۹۲ قهرمان برتر استان شدم و در خرداد ۹۳ مقام سوم را در رشته تفنگ بادی کسب نمودم .
علیزاده ادامه داد : بانوان استان ما لیگ ندارند و هیچ انگیزه ای برای ورزش کردن نمی بینند مشکل دوم نداشتن بودجه از طرف فدراسیون می باشد که این کار باعث شده تا با کمبود تجهیزات ورزشی روبرو شویم.برای مثال سلاحی که با آن کار میکنم هرچند وقت خراب می شود و برای درست کردنش هیچ هزینه ای نیست.
وی با ابراز نا امیدی و دلسردی از ادامه فعالیت به این ورزش گفت:مسئولین استان علی الخصوص مسئولان سازمان تربیت و ورزش استان نسبت به ما خیلی بی توجه هستند حتی از طرف مدرسه هم هیچ گونه تشویقی نشدم.
این دانش آموز موفق ادامه داد : مشکلات بسیاری بر سر راه ما جوانها می باشد لذا جوانهایی موفقی را می شناسیم که متاسفانه بدلیل حمایت نکردن از آنها نتوانسته اند در زمینه مورد علاقه اشان موفق شوند بهتر است مسئولین با حل نمودن مشکلات آنها راه را برای آنان باز کنند تا موفقیت های بسیاری برای استانمان کسب نمایند.
امید است مدیر ورزش و جوانان استان، احساس مسئولیت و توجه بیشتری به ورزشکاران و قهرمانان استان داشته باشد و مسئولین استان قهرمانان را که نام سیستان و بلوچستان را که همیشه در صدر نگه می دارند حمایت نمایند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcayyni.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما