کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

انهدام دو باند مسلحانه مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ یک تن مواد مخدر کشف و 8 قاچاقچی دستگیر شدند

8 دی 1393 ساعت 14:00

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو باند مسلحانه قاچاقچیان مسلح منهدم و 8 قاچاقچی دستگیر شدند.


سرهنگ ابراهیم قربانزاده در گفت و گو با خبرنگار انتظامی عصر هامون در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام یک ماه کار اطلاعاتی از فعالیت باندی از قاچاقچیان مواد مخدر در محور " سراوان به خاش" با خبر شدند.
وی ادامه داد: ماموران در ادامه پس از ردیابی و اقدامات اطلاعاتی مطمین شدند که قاچاقچیان بامداد امروز قصد دارند با استفاده از دو دستگاه خودرو محوله مواد مخدر را از سراوان و خاش به سمت منطقه " کورین" انتقال دهند که بلافاصله پنج اکیپ مجهز از ماموران پلیس مواد مخدر استان این محور را تحت کنترل عملیاتی خود در آوردند.
سرهنگ قربانزاده تصریح کرد: با اقدامات انجام شده، در نهایت خودرو های قاچاقچیان شناسایی و در یک عملیات منسجم پلیسی ماموران صبح امروز ضمن درگیری مسلحانه دو دستگاه خودرو وانت تویوتا و پژو را توقیف و دو قاچاقچی مسلح را نیز دستگیر کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: در بازرسی از خودرو وانت تویوتا 755 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و ضبط شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: طی دو روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی زابل نیز در دو عملیات پلیسی ضمن درگیری با قاچاقچیان مسلح موفق شدند  2 نفر از قاچاقچیان را به هلاکت رسانده و حدود 200 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، کراک و هروئین را کشف کنند.
سرهنگ قربانزاده در پایان یادآور شد: در این عملیات ها تعدادی سلاح و مقادیری مهمات کشف و با دستگیری 8 قاچاقچی دو باند مسلحانه مواد مخدر نیز متلاشی شد.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 63049

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/63049/انهدام-دو-باند-مسلحانه-مواد-مخدر-سیستان-بلوچستان-یک-تن-کشف-8-قاچاقچی-دستگیر-شدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir