کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفت و گو عصر هامون با فرمانده انتظامی استان مطرح شد؛

جزئیات ترور معلم شیعه و بسیجی اهل تسنن/ تلاش برای شناسایی عاملان ترور آغاز شده است

12 دی 1393 ساعت 14:45

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی و تلاش پلیس برای دستگیری عاملان شهادت معلم شیعه و بسیجی اهل تسنن در سرباز آغاز شد.


سردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار انتظامی عصر هامون در تشریح این خبر اظهار داشت: شب گذشته دو نفر موتورسوار با صورت بسته در شهرستان سرباز دو نفر از شهروندان این شهرستان را ترور و به شهادت رساندند.
وی ادامه داد: در این عملیات ابتدا یک فرد بسیجی اهل تسنن که از خرید نان به سمت منزلش باز می‌گشت را به شهادت رسانده و 200 متر جلوتر یک معلم شیعه را به رگبار بسته و از محل متواری شدند.
سردار رحیمی بیان کرد: بررسی و تلاش پلیس برای دستگیری عاملان شهادت معلم شیعه و بسیجی اهل تسنن بلافاصله بعد از وقوع حادثه با تمام توان در سرباز آغاز شد.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: علاوه بر نیروی انتظامی، سپاه و اداره اطلاعات نیز فعالیت گسترده خود را برای دستگیری این گروهک تروریستی آغاز کردند و با تمام توان و اقدامات ویژه در این زمینه عمل خواهند کرد.
وی در خصوص تشریح برنامه های تشییع پیکر این شهدا عنوان کرد: روز شنبه 13 دی ماه پیکر پاک معلم شهید عیسی شهرکی زاد ساعت ۹ صبح از میدان قدس در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک تشییع و در مزار گلزار شهدای روستای ملک حیدری این شهرستان به خاک سپرده می شود.
سردار رحیمی اضافه کرد: همچنین پیکر پاک شهید بسیجی ادهم کرد صبح امروز در روستای نصیر آباد شهرستان سرباز تشییع و به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 63251

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/63251/جزئیات-ترور-معلم-شیعه-بسیجی-اهل-تسنن-تلاش-شناسایی-عاملان-آغاز-شده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir