تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۱
معاون منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خود اتکایی و هویت‌بخشی به ملت ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
واقعیت های انقلاب اسلامی باید به نسل جدید منتقل شود/ هویت‌بخشی به ملت ایران از دستاوردهای انقلاب است
واقعیت های انقلاب اسلامی باید به نسل جدید منتقل شود/ هویت‌بخشی به ملت ایران از دستاوردهای انقلاب است
زهرا اربابی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی عصر هامون با بیان اینکه هویت بخشی و استقلال به ایرانیان در دنیا از دستاورد های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بزرگترین دستاورد های انقلاب اسلامی ایران این است که به معنای واقعی در دنیا هویت و استقلال پیدا کردیم.
وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایرانیان نیز در جهان در هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشتند و دیگر وابسته به هیچ کشوری نبودند این ها دستاورد های انقلاب اسلامی است که ما پس از پیروزی انقلاب به دست آوردیم و تحت تاثیر این دستاورد ها بود که ما به دنیا باوراندیم که با اعتماد به نفس و اتکا به خود توانستیم در مقابل جهان بایستیم.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروزه پس از گذشت 36 سال از عمر انقلاب اسلامی رسالت، وظیفه و ماموریت مسئولین در کشور بیشتر از قبل شده است و قاعدتا سنگین تر چرا که باید انقلاب اسلامی را به نسلی معرفی کنند که در آن سال ها نبوده اند .
اربابی بیان کرد: انتقال واقعیت های زمان انقلاب باید در قالب همایش، شعر، فیلم و سایر موارد به نسل جدید منتقل شود تا اینکه بفهمانیم جمهوری اسلامی ایران از کجا به کجا رسید.
وی در پایان با بیان خاطره ای از سال 57 گفت: در زمان انقلاب من سوم راهنمایی بودم و روزی که امام (ره) به ایران آمدند از تلویزیون به طور مستقیم فرود هواپیما و ورود ایشان و نم نم باران را تماشا می کردم و احساس می کردم که به معنای واقعی بهار آمده است.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdccmmqe.2bq0o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

خط اول
با حضور سردار دولتی مقدم؛
جشن پیروزی انقلاب در دبیرستان پسرانه سعدی ناحیه یک زاهدان برگزار شد+عکس
http://khateaval.ir/?p=87494