تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۸
رييس اداره تبليغات اسلامي خاش؛

خانواده شهداء افتخار نظام و انقلاب هستند

امام جمعه موقت و رييس اداره تبليغات اسلامي خاش گفت: خانواده شهداء افتخار نظام و انقلاب هستند.
خانواده شهداء افتخار نظام و انقلاب هستند
خانواده شهداء افتخار نظام و انقلاب هستند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما،حجت الاسلام جواد حسینی در مراسم تجلیل از خانواده های شهداء و ایثارگران فرهنگی، اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت وجود شهدا می باشد  که با ایثار، فداکاری خویش  عزت و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند .

وی افزود: تجلیل از خانواده های شهدا یکی از وظایف اساسی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حل مسائل و مشکلات این عزیزان جزء اولویت های کاری مسئولین می باشد.

حجت الاسلام حسینی خدمت به خانواده شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند خواند و افزود: خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهدا اشاعه ارزش های ایثار و پایداری درجامعه است و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزشهای انقلاب است.

??????????????

وی تصریح کرد: هوشیاری ،اخلاص ،ایمان و ولایت مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف ناپذیر است و تکریم شهدا و خانواده آنان باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه های زندگی باشد .

معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: زمانی که سخن از شهید در راه خدا به میان می آید، زبان ما در توصیف آن انسان های آسمانی که هستی خود را برای رضای خداوند فدا کردند، قاصر و ناتوان است.

??????????????

محمدنبی کرد عزت و سربلندی کشورمان را مرهون حماسه و رشادت های رزمندگان و شهداء عزیز انقلاب اسلامیمان دانست و اظهار داشت: امروز وظیفه همگان است که در پاسداری از دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی و حفظ و تداوم راه شهداء گام برداریم.

داود براهویی کارشناس مسئول مدارس شاهد و ایثارگر شهرستان خاش در خصوص مدارس شاهد و مشکلات این مدارس مطالبی را بیان کرد.

??????????????

گفتنی است در حاشیه این مراسم دانش آموزان به اجرای تئاتر، سرود و مسابقه پرداختند و در پایان از خانواده های شهداء، ایثارگران و تعدادی دانش آموز تجلیل شد.

.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcfcxdv.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما