کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور آیت‌الله اراکی؛

بیست‌و ششمین همایش مذاهب اسلامی در زاهدان آغاز به کار کرد

28 بهمن 1393 ساعت 8:58

بیست‌ و ششمین همایش ملی مذاهب اسلامی صبح امروز با حضور آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در زاهدان آغاز به کار کرد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی عصر هامون، بیست‌ و ششمین همایش ملی مذاهب اسلامی صبح امروز با حضور آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و مهمانانی از استان‌های تهران، قم، خراسان شمالی، خراسان رضوی، هرمزگان و خراسان جنوبی در زاهدان آغاز به کار کرد.
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه ما باید دست در دست یکدیگر داده و گرد و غبار محرومیت را از چهره این استان پاک کنیم، اظهار داشت: یکی از کارهای زیبایی که هر ساله در جهت تقریب مذاهب صورت می‌گیرد، برگزاری همایش مذاهب اسلامی است که با حضور عالمان اهل سنت و تشیع از 7 الی 10 استان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این همایش جمعیت متنابهی از عالمان دینی گرد هم جمع می‌آیند و به گفتمان‌های علمی و تحقیقی می‌پردازند که یکی از برکات آن، رفع شبهات و ابهامات است.
آیت الله سلیمانی تصریح کرد: این همایش امسال در قالب سه کمیسیون کلامی و فقهی(جریان‌های تکفیری در منابع و مبانی مذاهب اسلامی)، کمیسیون اجتماعی(جریان‌های تکفیری از بعد اجتماعی ـ سیاسی) و کمیسیون بانوان(جایگاه زن در اندیشه اسلامی) برگزار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: در این همایش که از 28 بهمن آغاز و به‌مدت سه روز برگزار می‌شود، آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی حضور دارند.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 65394

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/65394/بیست-و-ششمین-همایش-مذاهب-اسلامی-زاهدان-آغاز-کار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir