کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نگرانی احمد شهید در مورد حقوق هم‌جنس‌بازان احمقانه است/باید با این ملیجک آمریکایی برخورد کنیم

سايت خبری شبکه خبری دانا , 23 اسفند 1393 ساعت 12:44

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: غربی ها قصد دارند تا با این گونه گزارشات قوانین کشور ما را زیر سوال ببرند،حتی قصد دارند بتوانند با این اقدامات جلوی پیشرفت مذاکرات هسته ای را بگیرند.


به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون، محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص گزارش اخیر احمد شهید به سازمان ملل و تاکید بر مطالبی مانند حقوق هم جنس بازان در ایران، اظهار داشت: به نظر می رسد دوباره این هنر پیشه آمریکایی یعنی احمد شهید قصد یک رقاصی جدید را دارد.


وی در ادامه با بیان اینکه نگرانی احمد شهید در مورد حقوق هم‌جنس‌بازان احمقانه است، افزود:این سخنان گزافی که او بر زبانش آورده نشان از این دارد که اطلاعی از قانون اساسی کشور ما ندارد،آنچه که امروز در غرب مخصوصا در آمریکا رواج دارد می خواهند همین اقداماتی که در کشورهایشان وجود دارد را به دیگر کشورها هم بکشانند.


عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: به نظر می رسد این حرفهای احمقانه ای که احمد شهید به زبان آورده است برای فشار بیشتر به کشورهای مسلمان در آینده و به خصوص ایران است؛ هم جنس بازی یک امر بسیار زشت است چه برسد که برای آن حقوقی هم در نظر گرفته شود.


جوکار خاطرنشان کرد: غربی ها قصد دارند تا با این گونه گزارشات قوانین کشور ما را زیر سوال ببرند،حتی قصد دارند بتوانند با این اقدامات جلوی پیشرفت مذاکرات هسته ای را بگیرند.


وی در پایان تصریح کرد: ما باید قطعا هشیارانه با این ملیجک های آمریکایی برخورد کنیم که دیگر این گونه گزارش ها را به عنوان حقوق بشر مطرح نکنند،خود احمد شهید خوب می داند کسانی که دارند به او این گونه گفتارها را تزریق می کنند حتی حقوق اولیه شهروندان خودشان را هم رعایت نمی کنند.

انتهای پیام/ 4030


کد مطلب: 66499

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/66499/نگرانی-احمد-شهید-مورد-حقوق-هم-جنس-بازان-احمقانه-باید-این-ملیجک-آمریکایی-برخورد-کنیم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir