کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختتامیه جشنواره "رسانه، نظم و امنیت عمومی " برگزار شد/ 15 خبرنگار تقدیر شدند

24 اسفند 1393 ساعت 12:45

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان سیستان و بلوچستان گفت: نخستين جشنواره رسانه، نظم و امنيت عمومي امروز با معرفي نفرات برتر در سه بخش خبر، گزارش و مصاحبه به كار خود پايان داد.


به گزارش خبرنگار انتظامی عصر هامون، نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی با حضور علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان، سردار رحیمی فرمانده انتظامی استان، حجت الاسلام دانشی مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و سایر مسئولان استانی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان آغاز به کار کرد.
این همایش با هدف تقویت و نشر نظم و امنیت عمومی و گسترش امنیت عمومی جامعه بوده و محورهای این جشنواره بر مبنای تحلیل اخبار و حوادث، رخدادها، ابعاد جامعه شناختی، تهیه و تدوین اخبار اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی و سهم رسانه‎ها در ارتقا تعامل مردم با پلیس بوده است.

ارسال بیش از 250 اثر به جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در سیستان و بلوچستان
سرهنگ رضا عامری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار انتظامی عصر هامون گفت: بیش از 250 اثر به جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در سیستان و بلوچستان ارسال شده است.
وی تصریح کرد: اولین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی مورد استقبال خبرنگاران استان سیستان و بلوچستان  قرار گرفت به طوری که بیش از 250 اثر به جشنواره ارسال شد که تمام آثار در پیشگیری اجتماعی نقش داشتند.
سرهنگ عامری ادامه داد: بیش از یک‎هزار پوستر و 20 بنر درباره این جشنواره در سطح شهر توزیع و نصب شد و تبلیغاتی محیطی در تمام شهرستان‎ها شکل گرفت و در رسانه استان نیز تیزر جشنواره، اطلاع‌رسانی جامعی را انجام داد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه هیئت داوران آثار رسیده به جشنواره را در 3 بخش گزارش، مصاحبه و خبر مورد ارزیابی قرار دادند، تصریح کرد:  15 اثر برتر در بخش‎های خبر، مصاحبه و گزارش برگزیده شد که به آنها جوایز و تندیس جشنواره اهدا می‎شود.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 66552

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/66552/اختتامیه-جشنواره-رسانه-نظم-امنیت-عمومی-برگزار-15-خبرنگار-تقدیر-شدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir