کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در شهرستان خاش برگزار می‌شود

تفتان ما , 9 شهريور 1392 ساعت 11:36

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خاش گفت : نهضت علمی امام جعفر صادق ( ع ) نهضت بزرگی بود که شیعه را به اوج قدرت رساند و هم اکنون انقلاب‌های مختلف در منطقه و شیعه خواهی‌مردم، نتیجه تلاش همه جانبه این امام همام در زمان خود بوده است.


به گزارش عصر هامون، حجت الاسلام نوروز علی قربانی ضمن تسلیت پیشاپیش شهادت امام جعفر صادق ( ع ) اظهار داشت: امام صادق(ع) در موقعیتی ۳۵ سال امامت جامعه اسلامی را بر عهده داشتند که در این مدت بنی‌امیه مخالف با اسلام و قرآن عمل می‌کرد و بنی‌عباس نیز با رفتاری منافقانه و به نام اهل‌ بیت (ع) قدرت را به دست گرفتند و بعدها چهره خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: نهضت علمی امام جعفر صادق ( ع ) نهضت عظیم و بزرگی بود که شیعه را به اوج قدرت رساند و اکنون انقلاب‌های مختلف در منطقه و شیعه خواهی‌مردم، نتیجه تلاش همه جانبه این امام همام در زمان خود بوده است.

حجت الاسلام قربانی تصریح کرد: امام جعفر صادق (ع) که بنیانگذار مکتب شیعی و جعفری است با اندیشه و تفکرات بلند خود توانست شاگردان زیادی را پرورش دهد که در طول تاریخ شاهد برجای ماندن آثار گرانبها از این فرزانگان و انسان‌های شریف و متدین هستیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق ( ع ) در شهرستان خاش، بیان کرد: مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم یکشنبه ( ۱۰/۶/۹۲ ) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد المهدی شهرستان خاش برگزار می گردد .

وی در پایان یادآور شد: این مراسم با عزاداری و مرثیه سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) ادامه خواهد داشت .
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 6685

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/6685/مراسم-عزاداری-شهادت-امام-جعفرصادق-ع-شهرستان-خاش-برگزار-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir