تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۱
به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) صورت گرفت؛

آغاز جشن های نیمه شعبان در سیستان

مردم ولایی سیستان همگام با دیگر هموطنان در سراسر استان سیستان و بلوچستان در برگزاری جشن های نیمه شعبان و شرکت در آئین میلاد حضرت مهدی موعود(عج) شرکت کرده اند.
آغاز جشن های نیمه شعبان در سیستان
آغاز جشن های نیمه شعبان در سیستان
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ،به نقل از اوشیدا: مردم ولایی سیستان همگام با دیگر هموطنان در سراسر استان سیستان و بلوچستان در برگزاری جشن های نیمه شعبان و شرکت در آئین میلاد حضرت مهدی موعود(عج) شرکت کرده اند.
ویژه برنامه های امسال جشن نیمه شعبان به صورت محوری و عمومی در نقاط مختلف سیستان برگزار و از چند روز پیش با همت دوستداران آقا امام زمان (عج) خیابان ها، میادین، مساجد، حسینیه ها با نصب چراغ های رنگارنگ و پرچم های ویژه تزئین شده است.
موسسه خیریه دارالمومنین شهرستان زابل از روز یکشنبه 10 خرداد ویژه برنامه های ولادت باسعادت حضرت قائم (عج) را با برپایی مسابقات نقاشی ویژه کودکان با محوریت انتظار ،مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان و جوانان ،مولودی خوانی و مداحی به استقبال جشن های امسال نیمه شعبان در این شهرستان رفته است.
احیاء شب ولادت حضرت مهدی(عج)در سه نقطه از شهر ویژه برادران و خواهران و نیز برگزاری دعای کمیل در شب میلاد و دعای ندبه در صبح نیمه شعبان همچنین در تمامی مساجد زابل همایش همنامان حضرت مهدی (عج) برگزار می شود.
مراسم جشن میلاد پرنور حضرت مهدی(عج) در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان هیرمند نیز با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار خواهد شد.
همچنین مراسم محوری نیمه شعبان در شهرستان زهک در مساجد و مصلی این شهرستان برگزار می شود.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdca0mni.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما